پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:04:03 - شنبه 23 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فدراسیون صلیب سرخ و جمعیت های هلال احمر کانون پیوند ملت ها و افکار مختلف هستند
صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در دیدار با رئیس دفتر فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در ایران گفت: فدراسیون صلیب سرخ و جمعیت های هلال احمر، کانون پیوند ملت ها و افکار مختلف و تجمیع روحیه کمک و انسان دوستی در بین ملت ها هستند.

به گزارش دانشجو آزاد: جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ صبح امروز معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر با همراهی رییس دفتر فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در ایران با امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در این دیدار گفت: فدراسیون صلیب سرخ و جمعیت های هلال احمر کانون پیوند ملت ها و افکار مختلف و تجمیع روحیه کمک و انسان دوستی در بین ملت ها است.

وی ضمن تبریک هفته هلال احمر بیان کرد: رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مدیر جهادی، فعال، پرتلاش که همیشه در هر عرصه ای که وارد شده، تحولات و اتفاقات بسیار خوبی در جهت رشد و ارتقای آن مجموعه اعمال کرده است.

وی افزود: دکتر پیرحسین کولیوند یکی از رزمندگان پرتلاش دوران هشت سال دفاع مقدس است و ایشان هرجا حضور پیدا کرده باعث پیشرفت و ارتقا شده است.

وی در ادامه با اشاره به حضور ارزشمند نیروهای داوطلب در جمعیت هلال احمر افزود: در حوزه امور بین الملل نیز شاهد خدمات ارزنده و شایسته جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بودیم.

علیدادی در ادامه با اشاره به اینکه لباس هلال احمر لباس خدمت به جامعه اسلامی است و پیرو راه انبیاء است، خاطرنشان کرد: خدمت به همنوع و نجات جان انسان ها افتخار بزرگی است که خداوند به نیروهای هلال احمر عطا کرده است.

علیدادی در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر مرد مبارزه با بحران و روزهای سخت هستند، اظهارداشت: شما در سختی ها در کنار مردم حضور دارید و انسان هایی که در روزهای سخت به مردم می کنند در پیشگاه خداوند عزیز هستند.

وی با اشاره به اینکه عملیات های امدادونجات کار ظریف و حساسی است، افزود: برای نیروهای هلال احمر فرقی نمی کند که فرد آسیب دیده در کجای دنیا و با چه نژاد، قومیت و فرهنگی نیاز به کمک دارد، نیروهای هلال احمر همیشه در خط مقدم کمک به آسیب دیدگان هستند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در قلب مردم قرار دارد و از این رو در همه جا عزیز و مورد احترام است.



پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi