پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:27:03 - چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فدایی: دانشگاه می‌تواند در ابعاد علمی و اخلاقی مشکلات جامعه را حل کند
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: باید دانشگاه را با علوم و اخلاق واکسینه کرد؛ دانشگاه در بعد علمی و در بعد اخلاقی می‌تواند مشکلات جامعه را حل کند.

به گزارش “دانشجو آزاد ” به نقل از خبرگزاری دانشجو ؛ محمد جواد فدایی ظهر امروز در مراسم اهدای دهمین جایزه‌ی افضلی‌پور در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: لقب کیمیای عشق برازنده‌ مرحوم علیرضا افضلی است.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان مهم‌ترین عنصر مرحوم افضلی را داشتن عشق به کار بیان داشت و افزود: در دانشگاه مورد نظر افضلی‌پور باید عشق موج بزند و دانشجویان نباید برای سرگرمی و یا ادامه‌ روند زندگی عادی خود به دانشگاه بیایند و دانشگاه را ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه مرحوم افضلی پور به دنبال نام و القاب نبوده است، تصریح کرد: دانشجویانی که با عشق به علوم و اخلاق وارد دانشگاه می‌شوند، موفق‌ترند و سیاست ما نیز در دانشگاه شهید باهنر کرمان نگهداشتن دانشجویان و اساتید دارای علم و اخلاق است.

محمد جواد فدایی با اشاره به اینکه باید دانشگاه را با علم و اخلاق واکسینه کرد، بیان داشت: دانشگاه در بعد علمی و در بعد اخلاقی می‌تواند مشکلات جامعه را حل کند.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه شهید باهنر کرمان به دست مرحوم افضلی‌پور خاطرنشان کرد: تنها با عشق است که می‌توانیم به تعالی برسیم و ما یا قدرت این کار را انجام می‌دهیم و برای این مهم در تلاس هستیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi