پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:23:24 - سه شنبه 22 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
غیر ورزشی های از ورزش کرمان چه می خواهند
با نزدیک شدن به زمان انتخابات, عده ای از غیر ورزشیها که سکاندار بعضی ارکان ورزشی در استان شده اند به کمک سیاسیون آمده اند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر ” با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس همه افرادی که به نوبه خود سعی در بهره برداری از زمان مجود را دارند . گاهی بعضی افراد در صدد یافتن سابقه بعضی کاندیداها بر می آیند گاهی بعضی سعی در افراد به علت عشق و شناختی که از بعضی کاندیداها دارند در جناح وی قرار گرفته و برای وی تبلیغ میکنند  و بعضی افراد نیز ناخواسته یا خواسته ولی نه از روی عشق و علاقه بلکه برای رسیدن به بعضی منافع از بعضی کاندیداها حمایت میکنند.

 

بر کسی پوشیده نیست که جامعه ورزشی کرمان از عدم توجه و عدم بودجه کافی البته در بعضی رشته ها رنج میبرد و به نوعی بعضی هیئتها با سیلی صورت خود را سرخ نگه میدارند  هیئت تکواندو که شرکت مس از حمایت آنها دست برداشت , هیئت جودو که براستی در مشکلات مالی سردر گریبان است و ووشو که غرق در مشکلات مالی یباشد , حتی کار و مشکلات به جایی رسید که بعضی تیمهای کرمانی از مسابقات انصراف دادند به علت عدم بودجه مناسب برای اعزام تیمهای خود .

 

اما هیچ کدام از این مسائل باعث نشده است که به سمت و سوی سیاسی گام بر دارند و آب در هاون بعضی نمایندگان و کاندیداها بریزند .

 

اما متاسفانه اخیرا مشاهده شده است که بعضی افراد که مسئولیت در هیئتهای ورزشی را دارا هستند با این قدرت که توانایی جمع کردن گروه های ورزشی بسیاری را دارند به سمت بعضی کاندیداها کشیده شده اند و با دریافت مبالغی از آنها به برگزاری جشن و مراسم های مختلف در باشگاهای خود میکنند و هیچ گونه آینده نگری در این زمینه ندارند .

 

البته از مسئولی که هیچ گونه سابقه ورزشی در کارنامه خود ندارد و با همین لابی های سیاسی بر سر کار آمده است هیچ گونه توقعی بیش از این نیز نمی رود  با دریافت هزینه اقدام به برگزاری مراسم های با تماشاگران زیاد میکند و ناخواسته و یا خواسته از کسی حمایت میکند که شاید همین چند وفت اخیر هیچ گونه اطلاعی از رشته های ورزشی نداشته است و حتی نام آنها را نیز نشنیده بود اما به عشق خدمت  به مردم و ورود به مجلس از هیچ تلاشی فرو نمیگذارد حتی حضور در امتحان کمربند و یا افتتاحیه یک سوله ورزشی .

 

مسئولی که وظیفه کاشت مو دارد و یا مسئولی که سابقه حضور در شرکتهای سایپا را دارد و هیچ چیز از ورزش نمیداند نباید بر مسند کار باشد و با تفکرات خود جمعه ورزشی را به سمت و سوی سیاسی بکشاند .

 

بر این گونه افراد عیبی نیست اگر فعالیت سیاسی داشته باشند و حتی هیئت ورزشی و مجموعه زیر دست خود را نیز در همین چاله بیندازند اما از کسانی که سابقه ورزشی دارند و مدتها کاپیتان تیم های مختلف بوده اند انتظار میرود که با کمی تفکر در مجمعه زیر دست خود اجازه ندهند که همه چیز قابل تاخت زدن با پول شود حتی افتخار ورزشی.

 

زمان انتخابات به پایان می رسد و دوره پرداخت پولها به اتمام میرسد نباید اجازه داد که رو سیاهی بر جامعه ورزشی بماند . آیا پس از انتخابات هم بعضی کاندیداها حاضرند این مبالغ را هزینه کنند ؟ آیا باز هم برای شرکت در اجتماعات مردم دست و پا مسزنند ؟

 

باید از قدرتی که در دست داریم به درستی استفاده کرد تا در آینده شرمنده خود و مردم نباشیم .

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi