پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:33:01 - چهارشنبه 15 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
غرفه زیست‌شناسی در پی کسب غرفه بر‌تر جشنواره حرکت است
دبیر انجمن زیست‌شناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: انجمن زیست‌شناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان امسال نیز در پی کسب غرفه بر‌تر در جشنواره حرکت است.

به گزارش“دانشجو آزاد”به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد فروتن، دبیر انجمن زیست‌شناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره حرکت  با اشاره به برنامه‌های مختلف این غرفه انجمن زیست‌شناسی در ششمین جشنواره حرکت دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: تعیین گروه خونی، سنجش میزان فشارخون، اندازه گیری قند خون از خدماتی است که این غرفه به دانشجویان ارائه می‌کند.
وی ادامه داد: نمایش تشریح حیوانات؛ آموزش جراحی زانو با رفلکس نخاعی قورباغه و نمایش سلول‌های گیاهی از دیگر برنامه‌هایی است به صورت روزانه برای دانشجویان در غرفهٔ انجمن علمی زیست‌شناسی اجرا می‌شود.
دبیر انجمن زیست‌شناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان غرفه زیست‌شناسی در جشنواره حرکت امسال را شامل سه گرایش دانست و تصریح کرد: امسال در سه گرایش سلولی و مولکولی، جانور‌شناسی و گیاه‌شناسی در جشنواره حرکت شرکت کردیم که هرکدام از آن‌ها با برنامه‌های متنوع و علمی خیل وسیعی از دانشجویان را جذب می‌کند.
فروتن  خاطرنشان کرد: در جشنواره حرکت امسال در پی کسب غرفه بر‌تر هستیم و امیدواریم این غرفه بعنوان غرفه بر‌تر در جشنواره امسال نیز انتخاب شود.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi