پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:41:36 - یکشنبه 20 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عیادت از بیماران تالاسمی توسط همکاران و اعضای هیئت علمی دانشکده سما کرمان
همزمان با روز گرامیداشت بیماریهای خاص و صعب العلاج به همت دفتر فرهنگ دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد کرمان جمعی از اساتید هیئت علمی ، کارکنان و دانشجویان این دانشکده با حضور در بیمارستان تالاسمی از آنها عیادت و دلجویی نمودند.

به گزارش “دانشجو آزاد ؛  نخعی مسئول دفتر فرهنگ سما گفت: این گونه برنامه ها باعث می شود که افراد پی به صحت و سلامتی خود برده و زبان به شکر و ثنای پروردگار باز کنند چرا که وقتی انسان در این مکان ها حضور می یابد و دهها مریض صعب العلاج را می بیند که از درد و رنج به خود می پیچیند و جز درخواست سلامتی چیز دیگری مورد نظرشان نیست آن وقت است که انسان بایستی شاکر نعمات الهی خصوصاً نعمت سلامتی باشد. در این مراسم از بیماران توسط حاضرین با اهداء گل، میوه و شیرینی تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است که این تنها بیمارستان تالاسمی در کرمان است که روزانه متوسط ۳۰ نفر را تحت درمان قرار می دهد ، بیماران تالاسمی بعلت نارسایی گلبولهای قرمز خون از بدو تولد تا آخر عمر نیاز به خون گیری دارند که بسته به وزن بیمار، شدت بیماری و میزان همبوگلوبین خون بین ۱۵ تا ۳۰ روز نیاز به خون گیری دارند که در این مرکز انجام می گیرد.

انتهای پیام/DSC06572

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi