پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:32:17 - سه شنبه 22 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول ستاد مردمی سالگرد شهادت سردار سلیمانی:
عقب ماندگی زیادی در معرفت به مکتب حاج قاسم و معرفی این آموزه ها داریم
مسئول ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب درس آموز حاج قاسم آموزه های زیادی دارد که عقب ماندگی زیادی در معرفت به این مکتب و معرفی این آموزه ها داریم.

 به گزارش دانشجو آزاد:حمیدرضا مقدم فر ظهر امروز ۲۲ آذرماه در جلسه ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بیت الزهرای کرمان با اشاره به لزوم توجه به مسئله امنیت در استان اظهار کرد: زائران مراسم امسال چند برابر سال های گذشته است و برنامه ریزی های بزرگی صورت گرفته لذا امنیت مهم است.

مقدم فر با بیان اینکه مکتب درس آموز حاج قاسم آموزه های زیادی دارد که عقب ماندگی زیادی در معرفت به این مکتب و معرفی این آموزه ها داریم بیان کرد: این آموزه ها تنها با سخرانی پیش نمی رود (سخنرانی نباید قطع شود)، اما بیش از سخنرانی باید از ابزار هنر استفاده کنیم و شاید کاری که یک فیلم انجام بدهد، صدها سخنرانی نکند.

مسئول ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی گفت: بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب درباره شهید سلیمانی چاپ شده و تعداد زیادی در دست اقدام است و هزاران مقاله و پایان نامه با این موضوع کار شده اما هنوز توفیق نداشته ایم یک سریال درباره حاج قاسم بسازیم.

وی با بیان اینکه صدها موضوع در بنیاد حاج قاسم فهرست شده و هر کدام می تواند سوژه ای برای ساخت آثار هنری باشد، اظهار کرد: به حاج قاسم و مکتب حاج قاسم بدهی داریم. عقب ماندگی داریم و باید عزیزان تلاش را بیشتر کنند.

مقدم فر تاکید بر مردمی بودن برنامه های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ماندگاری حاج قاسم به این است که کار دست مردم باشد و باید به این موضوع توجه داشت؛ مردم انگیزه دارند و کارهای ما باید مشوق مردم باشد، مردم قدر سربازان و قهرمانان ملی خود را می دانند.

وی تصریح کرد: صدها هزار زائر امسال به زیارت حاج قاسم خواهند آمد و در کرمان باید پذیرائی کنید و وضعیت متفاوت از سال قبل است؛ در روز تشییع، مردم منازلشان را در اختیار گذاشتند و در مراسم سالگرد باید کرمان آماده جمعیت زیاد برای پذیرائی باشد.

مسئول ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی گفت: کرمان این افتخار را دارد که حاج قاسم از این سرزمین بوده اما حاج قاسم متعلق به جهان اسلام است و بلکه جهان بشریت مدیون حاج قاسم است، این شهید عظمتی دارد که باید کار کرده و او را بهتر بشناسیم و به مردم شناسانیم.

وی با بیان اینکه امروز جوان ما نیاز دارد قهرمان و الگوهایش را بشناسد، گفت: حاج قاسم انسان تراز مکتب انقلاب و اسلام است و باید خوب معرفی شود؛ امروز دختران، زنان، مردان و جوانان، دانش آموزان و دانشجویان ما باید این قهرمان واقعی و الگو را بشناسند؛ حاج قاسم افسانه نیست، یک واقعیت است که جای جای زندگی او درس آموز است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi