پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:15:40 - پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عذرخواهی رسمی تشکل تدبیر و امید از بسیج دانشجویی در دانشگاه شهید باهنر کرمان
تشکل تدبیر و امید پس از انتشار بیانیه‌ توهین‌آمیز خود در رابطه با اظهارات اخیر مسئول بسیج دانشجویی در دانشگاه شهید باهنر کرمان متن عذرخواهی رسمی‌ منتشر کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ تشکل تدبیر و امید دانشگاه شهید باهنر کرمان چندی پیش در واکنش به سخنان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه در رابطه خاطره سازی‌ها و سخنان بدون سند هاشمی رفسنجانی در رابطه با حضرت امام خمینی (ره) بیانیه‌ شدید اللحنی را در نشریه‌ خود به نام «اعتدال» صادر کرد.

 

پس از صدور این بیانیه توهین آمیز واکنش‌های دانشجویی این تشکل را بر آن داشت تا به صورت رسمی از بسیج دانشجویی و مسئول این تشکل در دانشگاه شهید باهنر کرمان عذرخواهی کنند.

تشکل تدبیر و امید با انتشار متنی به عنوان عذرخواهی رسمی تشکل تدبیر و امید از بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان را منتشر کرده است.

این متن به شرح زیر است:
بسمه تعالی
خطاب به همه دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان؛
در پی انتشار بیانیه‌ای در شماره قبل مورخ هفتم اردیبهشت ماه جاری در نشریه این تشکل «اعتدال» خطاب به مسئول بسیج دانشجویی و نهاد بسیج دانشجویی به دلیل اظهار نظرات مسئول این نهاد و اتفاقات بعد از آن تشکل اسلامی تدبیر و امید دانشگاه شهید باهنر کرمان درخواست خود مبنی بر عذرخواهی را پس گرفته و همچنین از شخصیت حقوقی و حقیقی مسئول این نهاد عذرخواهی می‌کند و در سال «دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی» بر جلوگیری از بروز تنش‌ها صحه می‌گذارد و در راستای ایجاد همدلی بیشتر در بین دانشجویان با سلایق مختلف جناحی گام بر می‌دارد و همه فعالین دانشجویی را به تقوای الهی دعوت می‌کند.

من الله توفیق/تشکل تدبیر و امید

 

 

 

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi