پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

5:05:20 - سه شنبه 25 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ضرورت ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشجویان شاهد و ایثارگر
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در نخستین جلسه ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی کرمان بر ضرورت توجه بیشتر به ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشجویان شاهد و ایثارگر تاکید کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد ” :دکتر بابک آل طه در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد واحدکرمان، ضمن تاکید بر ارتقای علمی و دانش، دانشجویان شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: بایدبا تشکیل یک گروه کارشناسی با حضور پررنگ تر اعضای هیات علمی در افزایش دانش و ارتقای علمی فرزندانشاهد و ایثارگر دانشگاه کوشیده و با افزایش راندمان زمینه استفاده بهینه از امکانات فراهم شده توسط سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بیش از گذشته فراهم گردد.

وی از اعضای هیات علمی خواستار ارائه طرح تحقیقاتی با محوریت تقویت بنیه علمیدانشجویان شاهد و ایثارگر شد و افزود: در زمینه های مختلف و برای خدمت رسانی هرچه بهتر به دانشجویان شاهد و ایثارگر که یادگاران دفاع مقدس هستند و حق بزرگی بر گردن جامعه دارند با تمام توان آماده انجام وظیفه هستیم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان ضمن قدردانی از همکاری مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان تصریح کرد: ستاد شاهد و ایثارگران بعنوان تصمیم گیری برای ارتقاء علمی فرزندان شاهد و ایثارگر در دانشگاه و با تاکید امام راحل شکل گرفته است و امروز در استان کرمان بیش از ۶۵۰۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر داریم که ۱۴۰۰ نفر آنها در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به فعالیتهای صورت پذیرفته کاهش دانشجویان مشروطی و افزایش رتبه و توان علمی دانشجویان را از اهم فعالیتهای ستاد شاهد در دانشگاه دانسته و ادامه داد: عدم استقبال دانشجویان از کلاسهای تقویتی و خصوصا طرح استاد مشاور از مشکلات ستاد شاهد و ایثارگر است که تقاضا داریم بررسی گردد.

شایان ذکر است در این جلسه تاریخ برگزاری گردهمایی سالیانه دانشجویان شاهد و ایثارگر و نحوه برگزاری این همایش تصویب گردید.

shehed2

shehed2

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi