پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:59:06 - یکشنبه 17 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شکایت به فیفا در صورت ادامه غیبت کرار
بعد از اظهار نظرهای عجیب و انتقادی هافبک استقلال در مورد فدراسیون و لیگ ایران و افزایش محرومیت او، حالا باشگاه استقلال قصد دارد در صورت ادامه غیبت او در تمرینات به فیفا شکایت کند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ورزش۳؛ با طولانی شدن غیبت جاسم کرار هافبک آبی ها و حضوراین بازیکن در زادگاهش استقلالی ها تصمیمات جدیدی را در رابطه با بی نظمی های این بازیکن گرفته اند.

افشار زاده مدیرعامل استقلال که بای حل مشکل محرومیت کرار شخصا با علی کفاشیان تماس گرفته و به اصطلاح ریش گرو گذاشته بود. حالا از غیبت طولانی مدت این بازیکن ناراحت است . او می گوید: کرار پس از جلسه با کمیته انظباطی باشگاه برگه ای را امضا کرده که بر اساس آن متحد به انجام یک سری از کارها می شود. از ان جمله بایدبه رعایت نظم اشاره کرد. طبق قرار کرار باید فردا صبح به تهران بیاید و در تمرینات استقلال حاضر شود. اگر این اتفاق نیفتاد ما قطعا از او به فدراسیون فوتبال و پس از ان شکایت می کنیم.

او ادامه داد: فوتبال ۱۱ بازیکن دارد. ما در دیدار با نفت مسجد سلیمان بدون کرار بودن را تجربه کردیم. می بینید که در فوتبال ممکن است یک تیم ۹ نفره بیاید و تیم ۱۱ نفره ای را شکست دهد. پس می بینید که خیلی چیزهای دیگر در این رابطه حائز اهمیت است. البته ما این هفته علاوه بر کرار امید ابراهیمی را هم در اختیار نخواهیم داشت.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi