پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:59:03 - شنبه 25 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهادت دو دختر به جرم تاج بندگی بر سرشان
فضاحتی دیگر در به اصطلاح مهد تمدن! در چپل هیل کشور ایالات متحده آمریکا دو دختر به جرم تاج بندگی بر سرشان به شهادت رسیدند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ فضاحتی دیگر در به اصطلاح مهد تمدن! در چپل هیل کشور ایالات متحده آمریکا دو دختر به جرم تاج بندگی بر سرشان به شهادت رسیدند؛ حادثه ای دردناک که سکوت رسانه های غربی و بی توجهی سران غرب بر درد این حادثه افزود.

در پی این اتفاق وحشیانه بار دیگر به تناقض رفتار و گفتار سران غربی بالاخص آمریکایی ها پی میبریم. چگونه دم از حقوق بشر می زنند سران کشوری که شهروندانش آزادانه درخیابانهای شهر اسلحه بدست تردد می کنند و در نزاع های خود زندگی و جان انسانها را می گیرند.

در کدام دین و آیین در کدام فرهنگ و تمدن چنین اتفاقی پذیرفتنی است؟ کشوری که نژاد پرستی درآن موج می زند و سردمدارانش اختلاف و تنفر بین ادیان و اذهاب مختلف را دامن می زنند. کشوری که پیوسته شعار حمایت از حقوق بشر سر می دهد.

براستی حقوق بشر چیست؟ حامیان حقوق بشر کدامند؟ مگر نه این است که حق هر شهروندی است تا آزادانه دین و مذهبش را انتخاب کرده و به اعتقاداتش پایبند باشد؛ مسلمان بودن چه جرمی است که سران غربی این چنین از آن در هراسند و موج اسلامی هراسی را بین شهروندان خود انتشار می دهند.

مگر حجاب دو زن مسلمان پایه های کدام حکومت سستی را به لرزه درمی آورد که شهروندی آمریکایی در ادامه انتشار سیاستهای پست سردمداران غربی چنین وحشیانه سه مسلمان را به ضرب گلوله می کشد؟ این رفتار وحشیانه زاده سیاستهایی است که با تدارک دیدن سناریوی ایجاد رعب و وحشت از اسلام چنین خشونتهایی را در دل آمریکا می پروراند.

مگر دین اسلام با آموزه های رحمه للعالمین با پیام مهربانی و عشق به انسانها جز به برقراری صلح و آرامش در جهان رهنمود کرده است؟ بیش از ۱۴ قرن پیش حضرت محمد (ص) نژاد پرستی را تقبیح کرد و همه انسانها را برادر خواند حال بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از بیان آن آموزه الهی در کشوری که پیوسته شعار آزادی و حقوق بشر سر می دهد و دیگرکشورها را به نقض حقوق بشر متهم می کند، جوانانی به جرم بندگی و آزادگی، به جرم ایمان و عقیده کشته می شوند .

در کدامیک از کشورهایی که آمریکا آنها را به نقض حقوق بشر متهم می کند افرادی به جرم مسیحی یا کلیمی بودن کشته شدند؟ روسیاهی این ماجرا بر چهره سران آمریکایی خواهد ماند ، تا هنگامی که شعار ” حمایت از انسانها سر دادند” جهانیان به دید تمسخر به آنها بنگرند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi