پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:21:53 - سه شنبه 12 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شعار مرگ بر آمریکا نشان از عدم وابستگی ایران به غرب دارد
۱۳ آبان امسال درماه محرم واقع شده تا استکبارستیزیِ قیام عاشورا و مبارزه با استکبار ملت ایران باهم پیوند بخورد تا جهانیان بدانند ایران اسلامی با تاسی از امام حسین (ع) هیچگاه سرِ سازش با ستمگران را ندارد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ ۱۳ آبان امسال درماه محرم واقع شده تا استکبارستیزیِ قیام عاشورا و مبارزه با استکبار ملت ایران باهم پیوند بخورد تا جهانیان بدانند ایران اسلامی با تاسی از امام حسین (ع) هیچگاه سرِ سازش با ستمگران را ندارد.

همان طور که می دانید هدفِ حضرت امام حسین (ع) در قیام عاشورا ظلم ستیزی بود و دانشجویان هم با هدف به وجود آوردن فرهنگ اسلامی روز ۱۳آبان را به وجود آوردند.

جوانان حال حاضر هم باید با آزادی همچنان راه دانشجویان انقلابی و شهدای عاشورا که هدفشان مبارزه با ظلم بوده است را ادامه دهند؛ اما هیچ وقت پرچم ظلم بالا نبوده است و پرچم عدالت خواهی از قدیم الایام تا به الان برافراشته بوده و دفاع از مظلومین در اولویت است.

امام خمینی (ره) با بهره گیری از نهضت عاشورا توانستند در مقابل رژیم طاغوتی بایستند و رزمندگان و دانش آموزان و دانشجویان با توجه به دستورات امام خمینی (ره) در برابر طاغوت ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند.

حادثه ای که در۱۳آبان سال ۵۸ توسط دانشجویان و دانش آموزان رخ داد و آنها موفق به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شدند به انقلاب دوم معروف شد و سالِ قبل از آن با نثار خونهای بسیاری انقلاب ایران به پیروزی رسید.

ما باید همچنان ادامه دهنده راه جوانان سال ۵۷ باشیم و از انقلاب در عرصه بین المللی دفاع کنیم اما اهمیت راهپیمایی ۱۳آبان در این است که باید همه دانشجویان و هم استانی ها با حضور گسترده خودشان طبق سال های گذشته مشت محکمی بر دهان آمریکا بزنند که نشان بدهد ملت ایران همچنان در مقابل استکبار مقاوم است و شعار مرگ برآمریکا نشان دهنده ی این است که نیازمند آن ها نیستیم.

طالب محمودی

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi