پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:17:52 - چهارشنبه 22 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شرور خطرناک پس از ۵ سال متواری بودن روانه زندان شد
رئیس دادگستری شهرستان زرند از دستگیری و اعزام به زندان شرور آدم ربا پس از پنج سال متواری بودن، در شهرستان زرند خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد:   ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری شهرستان زرند صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری یک شرور خطرناک در شهرستان زرند خبر داد و اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح کنترل و جمع‌آوری اراذل و اوباش شناسنامه‌دار، متهم به آدم‌ربایی با محکومیت قطعی حبس تعزیری پس از پنج سال در این شهرستان دستگیر شد.

وی افزود: در پی نیابت قضایی از دادگاه کیفری شهرستان کرمان، مبنی بر احتمال حضور عضو یکی از متهمین آدم‌ربایی و شرارت در زرند، با صدور حکم جلب، برای دستگیری نامبرده اقدام شد.

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: در پرونده این شرور اتهام‌هایی از قبیل سرقت مسلحانه، حمل، خرید و فروش سلاح غیرمجاز، توهین، تهدید و ضرب و جرح نیز دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرور خطرناک با سوابق موجود پس از صدور رای قطعی در سال ۱۳۹۷ به علت بزه آدم ربایی و محکومیت به حبس تعزیری متواری شده بود، افزود: با تلاش و فعالیت اطلاعاتی عوامل انتظامی و ماموران واحد اجرائیات دادگستری زرند شناسایی و طی عملیات ضربتی و اقدامات غافلگیرانه این شرور پس از پنج سال در زرند دستگیر و برای تحمل دوران محکومیت تحویل زندان شده است.

فرحبخش ضمن تشکر از عوامل فراجا در تامین نظم و امنیت شهرستان و دستگیری اراذل و اوباش گفت: با اشراف اطلاعاتی موجود زرند برای عاملان شرارت امن نیست و در زمینه اصلاح جامعه شهروندان مسئولیت اجتماعی دارند و بایستی نقش خود را در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی به طرق مختلف ایفا کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi