پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:03:12 - سه شنبه 1 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شرایط اولین المپیاد دانشجویی دانشگاه آزاد اعلام شد
شرایط ، چگونگی اجرا و مزایای برگزیدگان اولین المپیاد دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از قطره:رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت :« به منظورایجاد فضای رقابتی در بین واحدهای دانشگاهی و با هدف ارتقاء کیفیت آموزشی ، اولین المپیاد دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز توسط این مرکز برگزار می شود. »

 

علوی فاضل در خصوص شرایط و چگونگی اجرای این المپیاد تصریح کرد :« کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل در سال سوم و چهارم مقطع کارشناسی پیوسته و یا سال دوم مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته های مهندسی برق ، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر وحقوق در صورت ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی سال ۹۵ و انتخاب مجموعه امتحانی مورد نظر، مجاز به شرکت در این المپیاد می باشند. »
وی ادامه داد :« تعداد بیست نفر اول انتخاب شده از هر استان در هررشته که در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نموده ا ند به عنوان برگزیدگان مرحله اول المپیاد به دور نهایی آن راه پیدا خواهند نمود و مرحله نهایی این المپیاد در شهریور ماه با سوالات کاملا تشریحی و به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد. »
وی درخصوص مزایای برگزیدگان این المپیاد گفت :« برگزیدگان این المپیاد از تسهیلات تخفیف شهریه و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بهره مند خواهند شد . »
رئیس مرکز سنجش و پذیرش در پایان افزود :« نتایج نهایی المپیاد دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، آبان ماه ۱۳۹۵ اعلام و طی مراسمی از نفرات برگزیده رشته های مختلف آن تقدیر خواهد شد. »
شایان ذکر است ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان روز چهارشنبه ۹ دی ماه جاری ادامه خواهد داشت .
انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi