پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:37:01 - چهارشنبه 1 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سقوط مرگبار دانشجوی کرمانی از طبقه سوم خوابگاه + اطلاعیه دانشگاه شهید باهنر
به گفته مسئولان دانشگاه باهنر کرمان دلایل سقوط یکی از دانشجویان دختر از طبقه سوم خوابگاه دردست بررسی است و اطلاع‌رسانی‌های لازم به زودی انجام می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد:  شامگاه گذشته یکی از دانشجویان دختر دانشگاه شهید باهنر کرمان از طبقه سوم خوابگاه به پایین پرت شد که به بنا به اعلام اورژانس کرمان به علت شدت صدمه وارده به سر در نتیجه سقوط از ارتفاع جان باخته است.

سیدمحمد صابری مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت‌وگو با تسنیم با تایید این خبر، اظهار داشت: این حادثه شامگاه گذشته رخ داده است و نخستین تماس با ۱۱۵ ساعت ۲۱:۳۸ سه‌شنبه سی‌ام آبان ماه گرفته شد.

وی با بیان اینکه در این تماس تلفنی به ما اعلام شد که یکی از دانشجویان دختر از طبقه سوم خوابگاه به پایین سقوط کرده است، گفت: عوامل اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه زمان رسیدن عوامل اورژانس این دانشجو علائم نداشت، افزود: در نتیجه سقوط از ارتفاع و شدت صدمه وارده به سر فرد مذکور هیچ واکنش و علایم حیاتی نداشت.

وی با اشاره به اینکه پیکر این دانشجو توسط اورژانس به بیمارستان افضلی‌پور انتقال یافت، گفت: سن این دانشجو ۲۴ سال اعلام شده است.

صابری افزود: برخی از دیگر دانشجویان خوابگاه و هم‌خوابگاهی‌های این دانشجو در محل حادثه به عوامل اورژانس اعلام کردند که این دانشجو خودش را به پایین پرتاب کرده است.

لازم به ذکر است، این دختر دانشجو در رشته دامپزشکی و در مقطع کارشناسی ارشد درس می‌خواند. هنوز انگیزه این فرد از این کار مشخص نیست.

روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز با تایید این خبر به تسنیم گفت: تایید کرد و گفت: تحقیقات لازم در حال انجام است و برای اطلاع‌رسانی دقیق از این حادثه دکتر دهقان به عنوان مشاور رسانه‌ای و سخنگو انتخاب شده که متعاقباً جزئیات و علت و انگیزه این اقدام اطلاعرسانی می‌شود.

اطلاعیه دانشگاه شهید باهنر در پی حادثه پیش آمده برای یکی از دانشجویان

در پی حادثه پیش آمده برای یکی از دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان، این دانشگاه اطلاعیه‌ای را صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

در شامگاه سه شنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ در حوالی ساعت ۲۱:۳۰ در اثر سقوط، یکی از دانشجویان دچار حادثه گردید. متعاقب آن حضور فوری نیروهای اورژانس در محل صورت گرفت و وی به بیمارستان افضلی‌پور نزدیک‌ترین مرکز درمانی به دانشگاه انتقال داده شد.

ولی متاسفانه به علت شدت صدمات وارده در نتیجه سقوط از ارتفاع و علیرغم اقدامات احیایی انجام شده، وی جان خود را از دست داد.

جامعه دانشگاهی ضمن ابراز تاسف از این حادثه ناگوار، همدردی خود را با خانواده وی اعلام می‌دارد.

شایان ذکر است علت حادثه توسط مراجع ذی صلاح بررسی و از طرف آنها اعلام خواهد شد.

به گزارش تسنیم این دختر دانشجو اهل مشهد و ترم هشتم رشته دامپزشکی بوده که در مقطع کارشناسی ارشد درس می‌خواند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi