پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:42:19 - پنجشنبه 29 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سفر عتبات عالیات ویژه اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور
نخستین دوره سفر عتبات عالیات ویژه اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی خارج از کشور فروردین ماه ۱۳۹۵ برگزار می شود.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا: از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، عالی ترین ارزش وجودی انسان در نظام خلقت، عبودیت حق تعالی است که شکل و فرم مخصوص آن از زیباترین جلوه های استعداد هنری یک انسان می تواند باشد.
انسان مسلمان، لحظه های عبادتش، لحظات نمایش عشق و دلدادگی او با خداست که آن را با هیچ چیز عوض نمی کند.
حضور و زیارت آستان مقدس اولیای خدا، از بارزترین نمونه های این دلدادگی است که آرزوی همیشگی یک زائر عارف است تا بدین وسیله قلبش را از زنگارها بزداید و روح خود را ملکوتی سازد و گام بر جای پای فرشتگان بگذارد.
مسلمانان در تاریخ برای انجام زیارت، جان و مال خود را فدا کرده اند و در این راه سختی ها را به جان خریده اند تا بتوانند لحظاتی در حرم اهل بیت علیهم السلام، از فیض آنان بهره ببرند. لحظه های مهیّا شدن برای زیارت و دیدار اولیای حق نیز در نزد گذشتگان و نیاکان ما مسلمانان، از اهمیّت شایانی برخوردار بوده است.
در این راستا و با درخواست مکرر دانشجویان ایرانی خارج از کشور، ثبت نام برای نخستین دوره سفر معنوی عتبات عالیات ویژه اساتید و دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور از ۲۵ بهمن ماه توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور آغاز شده و ۵ اسفند ماه به اتمام می رسد.
موعد اعزام دهه نخست و سوم فروردین ماه ۹۵ است.
علاقه مندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور به آدرس www.nahadiran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi