پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:28:09 - چهارشنبه 4 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سفارت انگلیس قصد جهت دهی به افکار داخلی در آستانه انتخابات را دارد
یک مدرس حوزه و دانشگاه مطرح کرد:سفارت انگلیس قصد جهت دهی به افکار داخلی در آستانه انتخابات را دارد.

حجت الاسلام عباس جلال آبادی در گفت وگو با “دانشجو آزاد” در خصوص ذوق زدگی مسئولین نسبت به بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در ایران گفت:دلیل این ذوق زدگی بدلیل دیدگاه دولت نسبت به غرب وهمان روحیه غرب دوستی ونگاه بسیار خوش بینانه ای که به غرب دارد.
این مدرس حوزه و دانشگاه افزود: اعتقاد دولت جدید ما این است که طیف اصولگرا وانقلابی فهم ارتباط با دنیای غرب را ندارند وبرای همین می گویند ما راه ارتباط با غرب را باز کرده ایم این یک وجه از ذوق زدگی دولت است.

وی تصریح کرد: موضوع مهم این است که چرا دولت مردان ما با توجه به سابقه دولت انگلیس در ایران اجازه بازگشایی سفارت و رفت و آمد دوباره انگلیسی ها را به کشورمان داده اند.
این کارشناس سیاسی با اشاره به مصاحبه یک مسئول انگلیسی تشریح کرد: یکی از مسئولین انگلیسی در یک مصاحبه عنوان کرده بود که دلیل عدم باز گشایی سفارت انگلیس در ایران این است که ایرانی ها به ما اعتماد ندارد و فکر می کنند ما می خواهیم تجهیزات مدرن ارتباطی را با هدف جاسوسی وشنود به داخل سفارت ببریم.
جلال آبادی با مطرح کردن چند سوال عنوان کرد: سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا بازگشایی دوباره سفارت انگلستان بر مبای اعتماد است؟ چرا که همه ما می دانیم انگلستان همیشه به دنبال جاسوسی در کشور ماست و آیا با بازگشایی دوباره سفارت این کشور، خانه جاسوسی دیگری را در آستانه انتخابات در کشور ما راه اندازی نخواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اطمینان وجود دارد که سفارت انگلیس نقش به سزایی را درانتخابات امسال خواهد داشت، این نقش می تواند در جهت گیری افکار ویا خدای ناکرده در جهت ایجاد و راهبرد فتنه ای جدید در داخل کشور باشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi