پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:34:53 - چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست جدید حراست دانشگاه آزاد کرمان معرفی شد
طی مراسمی عباس جعفریان به عنوان سرپرست جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان معرفی شد.

به گزارش” دانشجو آزاد “، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان حراست سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و استان و همچنین روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان عباس جعفریان، به عنوان سرپرست جدید حراست واحد کرمان معرفی شد.

در این مراسم از بیش از دو دهه تلاش محمدرضا عربی در دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر و وی پس از سه دهه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بعنوان بازنشستگی نائل و از وی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

بابک آل طه با اشاره به فعالیت‌های عربی بعنوان مدیر حراست و بازرس منطقه ۷ وی را شخصی صادق و پرتلاش معرفی نموده و از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: ایشان بار‌ها به بنده مراجعه کرده و تقاضای بازنشستگی خود را ارائه کرد؛ اما بنده از ایشان درخواست همکاری نمودم اما خوشحالم که امروز خلا وجود ایشان با وجود یکی از همکاران باسابقه و قدیمی پر خواهد شد.

خدیو، معاون ریاست مرکزحراست دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به نقش حراست در سازمان بیان داشت: شعار ما پیشگیری و درمان است و نه مچ گیری و برای این منظور به همدلی و مودت نیازمندیم.

وی ادامه داد: چارچوب حراست در مقام اول التزام به دستورات دین مبین اسلام است.

خدیو افزود: رعایت قوانین و ترویج حس مسئولیت پذیری، تلاش در جهت حفظ امنیت همکاران، تکریم ارباب رجوع، حفظ آبرو وحریم خصوصی کارکنان، تلاش در جهت شایسته سالاری از جمله اصول کار حراست می‌باشند.

عربی نیز ضمن تشکر از روسای واحد کرمان در طول خدمت به جامعه دانشگاهی اظهار داشت: به حق همکاری بنده با دکتر آل طه به دلیل سوابق و آشنایی با ایشان از بهترین ایام خدمت بنده می‌باشد.

وی ضمن تشکر از زحمات پرسنل حراست در دوران خدمت خود توضیح داد: اگر همیاری و تلاش این عزیزان نبود قطعا موفقیتهای بنده در طول خدمت به نحو دیگری رقم می‌خورد.

وی در پایان برای سرپرست جدید حراست آرزوی توفیق و موفقیت نمود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi