پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:58:09 - شنبه 25 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرمربی بعدی استقلال رحمتی را نمی‌خواهد!
در این میان شنیده می شود دو تن از اصلی ترین گزینه های هدایت استقلال برای فصل آینده که ایرانی هم هستند، علاقه چندانی به حفظ مهدی رحمتی در تیم استقلال و کار کردن با او ندارند.

به گزارش “دانشجو آزاد” علیرغم این که مهدی رحمتی چندی پیش قراردادش با استقلال را برای مدت ۳ فصل تمدید کرد، اما اگر دیدید که وی فصل بعد در جمع آبی پوشان نبود خیلی تعجب نکنید.

احتمال این که قرارداد سال دوم استقلال با پرویز مظلومی جاری شود بسیار کم است. آنقدر کم که حتی می توان احتمال آن را صفر درصد دانست. استقلالی ها از الان به دنبال گزینه های فصل بعد خود هستند. بر همین اساس نام هایی هم به صورت غیر رسمی مطرح شده که البته بعضی از این نام ها نیز تنها یک گمانه زنی و یا بدبینانه تر یک بازار گرمی می باشد.

اما در این میان شنیده می شود دو تن از اصلی ترین گزینه های هدایت استقلال برای فصل آینده که ایرانی هم هستند، علاقه چندانی به حفظ مهدی رحمتی در تیم استقلال و کار کردن با او ندارند.

از آنجایی که این دو گزینه خود از چهره های مطرح فوتبال کشور هستند و می دانند که رحمتی نیز خود داعیه نفر اول بودن در استقلال (حتی در باشگاه) را دارد، لذا این دو گزینه بر این باورند که چنین طرز فکری که رحمتی دارد، کار کردن با او را دشوار و حتی نشدنی می کند. به این ترتیب شاید با حضور هر یک از این دو گزینه، کاپیتان آبی پوشان فصل آینده ناچار به ترک استقلال شود.

خبرگزاری دانشجو

بر چسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi