پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:46:53 - یکشنبه 19 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ساعت فرهنگی در واحدهای دانشگاه آزاد اجرا می شود
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: برگزاری ساعت فرهنگی به واحدهای دانشگاهی سراسر کشور ابلاغ و تاکید شده ۱۲۰ دقیقه از بهترین ساعت هفته به فعالیت فرهنگی اختصاص یابد.

به گزارش”دانشجو آزاد“به نقل از خبرگزاری مهر،بیست و نهمین جلسه شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و با حضور اعضا برگزار شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد در ادامه به هفته آفتاب مهر اشاره کرد و گفت: با مصوبه شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، هرساله هفته فرهنگی آفتاب مهر از ۱۰ مهرماه آغاز می شود که طی آن مجموعه حوزه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با مرور بر فعالیت های سال گذشته خود، از موارد منتخب، تجلیل به عمل می آورند.

طه هاشمی افزود: در این هفته کانون های مختلف فرهنگی که فعالیت های فرهنگی اجتماعی انجام می دهند، محصول کار خود را به نمایش می گذارند و این دستاوردها که محصول کار دانشگاه است را به جامعه عرضه می کنند.

وی اظهار داشت: امسال نیز همچون سال گذشته برگزاری ساعت فرهنگی به واحدهای دانشگاهی سراسر کشور ابلاغ و به آنها تأکید شده که ۱۲۰ دقیقه از بهترین ساعت هفته را به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اختصاص دهند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi