پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:48:36 - پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید؛ نسیم انقلاب به تمام جهان وزیدن گرفت
عضو انصار حزب الله یمن گفت: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید؛ مردم به آزادی واقعی رسیدند، نسیم انقلاب اسلامی به تمام جهان وزیدن گرفت.

به گزارش “دانشجو آزاد ” به نقل از «خبرگزاری دانشجو» ؛ فواد الرشیدی، عضو انصار حزب الله یمن ظهر امروز با حضور در جمع کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید؛ مردم به آزادی واقعی رسیدند، نسیم انقلاب اسلامی به تمام جهان وزیدن گرفت و همانگونه‌ای که امام راحل فرمودند می‌خواهند این انقلاب را صادر کنند و مستکبران که تنشان لرزید این سخن بنیان گذار انقلاب را دروغ پنداشتند اما خدا را شکر این انقلاب به همه جا گسترش پیدا کرد.

 

وی ادامه داد: اما مستکبران نمی‌خواستند این نسیم به طرف یمن وزیدن بگیرد و به رغم تلاش همه مستکبران این نسیم را بوییدیم و به تمام وجودمان رسید.

 

فواد الرشیدی که پیروزی انقلاب اسلامی را جوشش دوباره زمزم عنوان کرد، گفت: شما اهل ایران اولین کسانی هستید که از این چشمه نوشیدید و این چشمه به سراسر جهان فوران کرد.

 

وی با بیان اینکه همیشه کتاب‌های امام خمینی (ره) و استاد شهید مطهری را پنهانی دست به دست می‌کردیم که حاکمان مستکبر نبینند و این انقلاب زیر خاکس‌تر بود تا اینکه خداوند خواست این انقلاب علنی شود.

 

این عضو انصار حزب الله یمن گفت: یک بال ما امام حسین (ع) شهید کربلاست و بال دیگر انقلاب حضرت مهدی (عج) است که امیدواریم این دو بال باید به هم پیوند بخورد و رابطه میان گذشته و آینده و پیوند دهنده این رابطه ولی فقیه زمان است که گذشته را به آینده ارتباط می‌دهد و این ارتباط دهنده امام خمینی (ره) و اکنون نیز جانشین بر حقشان امام خامنه‌ای است.

 

وی بیان کرد: مابه شما حسودی نمی‌کنیم، غبطه می‌خوریم، شما امامی دارید امام خامنه‌ای که یوسف زمان و علی زمان است.

 

فواد الرشیدی با بیان اینکه یمن و کشور ایران یکی هستند، اظهار داشت: این پیمان مشترک را پیامبر اکرم (ص) بوجود آورده است.

 

وی بیان کرد: هم اکنون سهمناک‌ترین نسل کشی در یمن است و ازسلاح‌های استفاده می‌کنند که تاکنون استفاده نشده است، همه چیز را با بمب تخریب کردند و از همه طرف محاصره زمینی، دریایی و هوایی هستیم و هدف آن‌ها نابودی، نسل کشی و تحقیر ماست.

 

عضو انصار حزب الله یمن گفت: با وجود همه این جنایت ما ایستاده‌ایم، ما از جهان چیزی نمی‌خواهیم؛ اما ایران ثابت کرد بزرگ‌ترین حمایت کننده، برادر و پشتیبان ماست و اصلا نگران نباشید ما می‌توانیم این غده سرطانی را برداریم و به زودی خبرهای مسرت بخشی را خواهید شنید.
این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزارشد.

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi