پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:35:42 - شنبه 20 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رونمایی از سایت گنجینه نور با همکاری دانشگاه پیام نور کرمان
سایت گنجینه نور با هدف معرفی شهدای استان وبهره گیری از ظرفیت بالای فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در استان کرمان راه اندازی شده است .

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ در جلسه ستادصیانت از حریم امنیت عمومی،حقوق شهروندان و عفاف و حجاب با حضور بازرسین این حوزه ازاستانداری ،  رشیدی نژاد ضمن معرفی ظرفیت های دانشگاه پیام نور استان در خصوص فعالیت های اجتماعی و فرهنگی صورت گرفته به طرح ابداعی ایجاد شبکه کارآفرینی با همت ستاد خیرین ،جهت برگزاری دوره های کارآفرینی همگام با علم آموزی برای دانشجویان اشاره کرد .

سرپرست دانشگاه با منطق پذیر خواندن دانشجو ،اکثر فعالیت های انجام گرفته در حوزه حجاب وعفاف در سطح دانشگاه را معرفتی عنوان کردند که دانشجو بتواند با شناخت وپیش کامل دراین خصوص تصمیم بگیرد.

وی با معرفی سایت گنجینه نورکه با همکاری دانشگاه پیام نور استان وبنیاد حفظ ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان راه اندازی شده افزود، در این سایت تلاش برمعرفی شهدای استان و ایجاد ارتباط موثر بین دانشجویان و شهدا از طریق سامانه پیامکی دوست آسمانی و بهره گیری از ظرفیت بالای  فرهنگ دفاع مقدس بوده است ،همچنین ترجمه و انتشار وصیت نامه شهدای دانشجو به زبان های زنده دنیا و تهیه وصیت نامه تصویری وبرگزاری مسابقه در این زمینه را از جمله فعالیت های دانشگاه در زمینه بهره گیری از فرهنگ ایثار وشهادت عنوان کردند .

بازرسین محترم، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد و ایده های جذاب و جدید دانشگاه پیام نوراستان ازمسئولین و عوامل اجرایی دانشگاه تقدیر نموده و پیام نور استان کرمان را از جمله بهترین های مراکز آموزشی درسطح استان ارزیابی کردند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi