پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:32:32 - سه شنبه 1 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رهبری برجام را قبول نکردند بلکه تنها شروطی برای اجرای آن تعیین کردند
یک تحلیل گر مسائل سیاسی مطرح کرد: رهبری برجام را قبول نکردند بلکه تنها شروطی برای اجرای آن تعیین کردند.

به گزلرش “دانشجو آزاد” کرسی آزاد اندیشی با موضوع نفوذ با حضور دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد.

دکتر مهدی فیروزکوهی استاد دانشگاه امام حسین(ع) و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در باب نفوذ، مهمترین مسئله برای مقابله با نفوذ دشمن را رفع غفلت بیان کرد.

فیروزکوهی با بیان اینکه امام تکلیف دارد امت را بالای قله برساند گفت: فتح قله زمانی امکان پذیر خواهد شد که خود مردم هم امام را همراهی کنند.

تحلیل گر مسائل سیاسی به قضیه برجام و تعهدات ان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری برجام را قبول نکردند  بلکه تنها شروطی برای اجرای آن تعیین کردند.

فیروز کوهی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ملتی که مقاومت نکند هزینه های بیشتری نسبت به ملتی که مقاومت می کند خواهد داد، وقایع ژاپن را یاداور شد و گفت: شهر هیروشیمای ژاپن پس از تسلیم شدن به آمریکا بمباران اتمی شد و ۹۴۰۰۰ کشته برجای گذاشت در حالی که اگر مقاومت می کرد شاید کشته های بیشتری می داد ولی هرگز دست بسته نبود.

وی در ادامه به مسائل سیاسی روز کشور اشاره کرد و افزود: در پسابرجام مسئله سیاسی، فرهنگی و اقتصادی وجود دارد  که اصلی ترین آن نفوذ سیاسی است که مقام معظم رهبری بیش از ۳۰ بار بحث نفوذ را در کشور به عنوان یک هشدار جدی مطرح کردند.

در پایان این نشست پرسش و پاسخ انجام گرفت و دانشجویان سوالات و دیدگاههای خود را در مورد موضوع بحث ارائه کردند و سخنران کرسی، جوابها و توضیحات لازم را بیان نمودند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi