پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:42:00 - چهارشنبه 14 تیر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رقابت بیش از ۴۰ هزار کرمانی در کنکور سراسری
رئیس ستاد استانی آزمون کنکور سراسری در کرمان گفت: در نوبت دوم کنکور سراسری، ۴۲ هزار و ۷۶۷ نفر داوطلب از کرمان در ۵ گروه آزمایشی شرکت می‌کنند.

به گزارش دانشجو آزاد:  حسین اکبری‌فرد، رئیس دانشگاه و رئیس ستاد استانی آزمون کنکور سراسری گفت: کنکور سراسری در نوبت دوم  در روز‌های ۱۴ و ۱۵ تیر ماه برگزار می شود.

او افزود: در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ در استان کرمان، ۴۲ هزار و ۷۶۷ نفر داوطلب در ۵ گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان حضور دارند که از این تعداد ۱۵ هزار و ۱۹۶ نفر مرد و ۲۷ هزار و ۵۷۱ نفر زن هستند.

رئیس ستاد استانی آزمون سراسری استان کرمان بر حفظ آرامش و سلامت داوطلبان آزمون تاکید کرد و بیان داشت: تمامی دست اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی استان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا داوطلبین و خانواده‌های آن‌ها با آرامش و امنیت خاطر بتوانند در این رویداد سرنوشت‌ساز سربلند باشند.

قاسم محمدی‌نژاد، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه شهید باهنر و دبیر ستاد استانی آزمون سراسری گفت: آزمون سراسری در ۲۰ شهرستان استان کرمان برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: در شهر کرمان ۱۳ هزار و ۱۹۲ نفر داوطلب در ۵ حوزه اصلی شهر کرمان از جمله: دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران و اداره آموزش پرورش حضور دارند که از این تعداد ۴ هزار و ۹۴۹ نفر مرد و ۸ هزار و ۲۴۳ نفر زن هستند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اشهید باهنر کرمان بیان داشت: در دانشگاه شهید باهنر کرمان این آزمون در ۴ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

او بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های آزمون کنکور سراسری از سوی مدیران و عوامل اجرایی آزمون، تأکید کرد.

 مرحله دوم آزمون سراسری در روز‌های ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi