پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:11:54 - یکشنبه 31 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رسانه ها به محل دپوی سیب زمینی و پیاز بیایند تا ببینیم گفتار چه کسی کذب است
دانشجویان جیرفت در پاسخ به مصاحبه رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان در خصوص محصولات کشاورزی جوابیه ای صادر کردند.

به گزارش “دانشجو آزاد” بعد از انتشار تصاویر و بیانیه ای در خصوص دپو کردن محصولات کشاورزی که به همت بسیج دانشجویی در هفته گذشته تهیه و در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در روزهای اخیر صحبت هایی از ریاست سازمان جهاد کشاورزی با یک سایت انجام گرفت که باعث شد بسیج دانشجویی جوابیه ای به شرح ذیل صادر کند:

۱-تهیه این گزارش به همت دانشجویان مطالبه گر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت بوده است و بسیج دانشجویی وظیفه خود میداند از رسانه هایی که در تهیه و بازنشر این گزارش سهیم بوده اند تشکر و قدردانی نماید.

۲-رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان در مصاحبه خود این عکس ها را کذب محض دانسته. لازم به ذکر است این تصاویر به اندازه کافی گویا میباشد و بسیج دانشجویی در جهت روشن نمودن افکار عمومی از کلیه اصحاب رسانه استان دعوت به عمل می آورد تا به همراه کاروان دانشجویان مطالبه گر به محل های دپوی سیب زمینی و پیاز عزیمت نمایند تا مشخص شود گفتار چه کسی کذب است.

۳-رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان در مصاحبه یاد شده عنوان کرده اند که محصولات دردست کشاورز نبوده و دولت آنها را خریده بوده است ما هم این فرمایش را قبول داریم و در مطلبی که ارائه شده سخنی خلاف آن نمی یابید، تنها حرف ما این است چرا به پیشنهاد امام جمعه محترم جیرفت که فرموده بودند این محصولات در قالب سبد کالا در اختیار کمیته امداد استان قرار داده شود و نیازمندان در ماه مبارک رمضان از آن بهره ببرند عمل نشد و نتیجه آن بی تدبیری اسراف بزرگی بود که شاهد آن بودیم.

۴-رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان در مصاحبه یاد شده بیان نمودند که پول خرید تضمینی را دولت داده، مگر پول دولت از جیب کدام شخص است که بذل و بخشش نموده و آن را حرام می کنید؟ لازم است بدانید این پول پرداخت شده هم بیت المال است که در فردای قیامت باید بابت یک ریال آن هم جواب پس بدهید.

۵-در پایان از ریاست سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان برای حضور درجلسه مناظره با نخبگان دانشگاهی دعوت بعمل می آید

بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi