پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:52:19 - یکشنبه 8 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رای اعتماد جامعه ریاضی ایران به رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان
محمدعلی دهقان ریاست دانشگاه ولیعصر رفسنجان برای یک دوره سه ساله دیگر(مهر ۱۳۹۴لغایت مهر ۱۳۹۷) به ریاست انجمن ریاضی ایران انتخاب شد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ محمدعلی دهقان ریاست دانشگاه ولیعصر رفسنجان برای یک دوره سه ساله دیگر(مهر ۱۳۹۴لغایت مهر ۱۳۹۷) به ریاست انجمن ریاضی ایران انتخاب شد.

در جلسه اعضای دوره جدید شورای اجرایی انجمن ریاضی ایران که در روز سه شنبه سوم شهریور ماه همزمان با برگزاری چهل و ششمین کنفرانس ریاضی ایران در دانشگاه یزد برگزار گردید، محمدعلی دهقان از سوی اعضای این شورا برای یک دوره سه ساله دیگر به  ریاست انجمن ریاضی ایران انتخاب شد.
اعضای شورای اجرایی انجمن ریاضی ایران از سوی اعضای جامعه ریاضی کشور برای یک دوره سه ساله به منظور مدیریت امور اجرایی انجمن و پیشبرد اهداف انجمن ریاضی ایران انتخاب می شوند.
اعضای منتخب در اولین نشست خود که معمولا در اولین روز برگزاری کنفرانس ریاضی کشور تشکیل می شود از بین خود  رئیس، خزانه دار، مدیران مسئول نشریات انجمن و سایر مسئولین اجرایی را انتخاب می کنند.
کسب این افتخار مجدد و ابراز اعتماد جامعه ریاضی کشور به جناب آقای دکتر دهقان را به وی و تمامی دانشگاهیان ولی عصر (عج)راتبریک گفته و برای وی در  انجام  این مسئولیت آرزوی موفقیت داریم.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi