پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:17:24 - پنجشنبه 26 بهمن 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راهکار مبارزه با خودروهای شوتی باید در قانون لحاظ شود
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در مبارزه با قاچاق مشکل قانونی نداریم، به جز خودروهای شوتی که باید راهکار مبارزه با این اقدام در قانون لحاظ شود.

 به گزارش دانشجو آزاد: حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و رضوی نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز کشور در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: یکی از معضلات جدی استان کرمان بحث قاچاق کالا به‌ویژه قاچاق سوخت است.

وی با بیان اینکه مقادیری از این قاچاق سوخت از استاد کرمان عبور و به سمت استان سیستان و بلوچستان می‌رود، گفت: بعد از دفاع مقدس کشور برنامه‌هایی برای مقابله با قاچاق داشته و امر مبارزه با قاچاق تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه آسیب‌های زیادی از محل قاچاق به اشتغال و سایر حوزه‌های اقتصادی کشور وارد می‌شود، افزود: ما واقعاً نتوانستیم مبارزه جدی و اثرگذاری با این پدیده شوم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه لطمات بزرگی از قاچاق سوخت به کشور وارد می‌شود، ادامه داد: متأسفانه هر طرحی که اجرا شده است قاچاقچیان دوباره طرح‌ها را دور زده و کار خود را انجام می‌دهند.

حمیدی با اشاره به اینکه در مبارزه با قاچاق مشکل قانونی نداریم، به جز خودروهای شوتی که باید راهکار مبارزه با این اقدام در قانون دیده شود، گفت: نیروی انتظامی ابزار لازم را برای مبارزه با خودروهای شوتی و قاچاق از این طریق را ندارد و باید در سطح کشور راهکار لازم پیش‌بینی شود.

وی با بیان اینکه قاچاق سوخت زحمت زیادی بر مردم تحمیل می‌کند و همین الان مردم بخواهند با خودروی شخصی خود مسافرت کنند با مشکل سوخت روبه‌رو می‌شوند، افزود: طرح‌های عمرانی نیز به دلیل محدودیت سوخت با سرعت پایین پیش می‌رود و در واقع مردم آسیب می‌بینند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi