پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:38:59 - چهارشنبه 26 بهمن 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با برگزاری اردوی جهادی درمانی قرارگاه جهادی الکفیل در کرمان؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از روند خدمت رسانی گروه جهادی بازدید کرد
اردوی جهادی درمانی قرارگاه جهادی الکفیل از ۲۵ بهمن ماه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و با استقرار در سالن ۹ دی پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خدمات رایگان دندانپزشکی و پزشکی را به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه می دهد.

به گزارش دانشجو آزاد: قرارگاه جهادی الکفیل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بسیج جامعه پزشکی استان، بسیج دانشجویی دانشگاه،  معاونت های بهداشتی، درمان و توسعه و مدیریت منابع دانشگاه و دانشکده های دندانپزشکی و پرستاری خدمات دندان پزشکی و سایر خدمات درمانی را به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه می دهند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارائه فراخوان به مددجویان تحت پوشش آنها را به سالن ۹ دی پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان دعوت می کند و مددجویان پس از انجام کارهای پذیرش، تریاژ و معاینه، خدمات درمانی دندان پزشکی و درمانی را دریافت می کنند.

 در اولین روز از فعالیت این گروه جهادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به همراه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از روند خدمات رسانی این گروه جهادی بازدید کردند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حاشیه بازدید در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این اردوی جهادی دندانپزشکی، پزشکی و فرهنگی به همت قرارگاه جهادی الکفیل و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان و گروه های جهادی که تحت تولیت بسیج جامعه پزشکی، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، بسیج دانشجویی، معاونت های بهداشتی، درمان و توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، دانشکده های دندانپزشکی و پرستاری هستند خدمات درمانی را به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه می دهند.

 دکتر مهدی احمدی نژاد افزود: در این کار جهادی، ۹۶ یونیت دندان پزشکی در محل سالن ۹ دی مستقر شده و بیمارانی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شناسایی می شوند، معاینه می شوند و افراد بر اساس نیازشان کارهای درمانی دندانپزشکی سطح یک و دو اعم از کشیدن، ترمیم، جرم گیری و عصب کشی دندان برای آنها  انجام می شود.

 وی اضافه کرد: در کنار این اردوی دندان پزشکی، گروه های پزشکی و تخصصی هم شامل کودکان، زنان، جراحی و داخلی وارد عرصه می شوند و خدمات را ارائه خواهند داد.

  وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه های بالای خدمات دندانپزشکی می طلبد که به اقشار آسیب پذیر جامعه کمک شود.

ارائه داروهای تخصصی رایگان به بیماران ویزیت شده از طریق معرفی به داروخانه نیز از دیگر خدمات این قررگاه جهادی است.

استقرار غرفه کودک، غرفه مشاوره و غرفه کتاب از جمله فعالیت های فرهنگی این گروه جهادی است.
 

 خدمات دندان پزشکی و پزشکی این گروه جهادی تا ۲۸ بهمن ماه در محل سالن ۹ دی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان ادامه دارد.


انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi