پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:50:55 - شنبه 2 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دولت و ملت بایستی با همدلی و همزبانی از میدان مین اقتصادی عبور کنند
مسئول غرفه ی اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه خون و القلم گفت: دولت و ملت بایستی با همدلی و همزبانی از میدان مین اقتصادی عبور کنند.

علیرضا توکلی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با فعالیت های این غرفه در نمایشگاه خون والقلم گفت: عکس چرخ دنده هایی که در تابلوی این غرفه نمایش داده شده است بدین معنی است که چرخ دنده های بزرگ باید چرخ دنده های کوچک تر را بچرخانند تا شاخص ما در جهت صحیح حرکت کند.

مسئول غرفه ی اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه خون و القلم افزود: در سال همدلی و همزبانی هستیم دولت وملت باید در یک سطح و هم اندازه حرکت کنند مثلا کشاورزی، صنعت، نظام پولی و بانکی و نظام آموزشی با توجه به چرخش اینها، شاخص حرکت می کند که در اینجا ما سه حالت داریم قرمز ، زرد و سفید داریم که قرمز نشان دهنده حالت خطر، زرد حالت هشدار و سفید حالت مطلوب و مورد نظر ما می باشد.

وی افزود: در حال حاضر شاخص ما در حالت زرد رنگ خود قرار دارد که نشان دهنده کم کاری در زمینه های مختلف بوده و بایستی بوسیله دولت و ملت حل شود تا شاخص در جهت صحیح خود حرکت کند.

این دانشجوی رشته مکانیک ادامه داد: دولت و ملت باید حواس خود را جمع کنند تا بتواند این چرخ دنده ها را به حرکت در آوردند زیرا باید از میدان مین اقتصادی که اسراف، برند زدگی، مصرف گرایی و قاچاق کالاست رد شوند.

علیرضا توکلی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دولت و ملت از مین اقتصادی گذشتند و بخواهند کار اقتصادی انجام دهند، باز هم تهدید های وجود دارد مثل واردات بی رویه، تحریم و فساد اقتصادی ، که مهلک ترین تهدید فساد اقتصادی می باشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi