پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:29:25 - شنبه 29 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دولت بالاخره فهمید آبی از برجام گرم نمی‌شود/ مسئولان مدتها برای هیچ مذاکره کردند
دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: روزها از امضای برجام می‌گذرد و هنوز خبری از رفع مشکلات اقتصادی نیست، دولت هم امروز متوجه شده است که آبی از برجام گرم نمی‌شود و برجام معجزه نمی‌کند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از فارس:متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، گفت: مسئولان دولتی در ابتدای شکل‌گیری دولت تمام مشکلات اقتصادی را به گردن تحریم‌ها انداختند و مدتها وقت کشور و مسئولان صرف مذاکرات شد تا تحریم‌ها برداشته شود. دولت ماه‌ها مردم را چشم انتظار گذاشت و فقط وعده داد که بعد از امضای برجام همه مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

وی افزود: مدتها از امضای برجام می‌گذرد و هنوز خبری از رفع مشکلات اقتصادی نیست. دولت که تا قبل از مذاکرات برجام را معجزه می‌دانست گویا امروز متوجه شده است که آبی از برجام گرم نمی‌شود. تا جایی که دیگر مسئولان سکوت خود را شکستند و اعلام کردند تاثیر برجام محدود است، برجام معجزه نمی‌کند و نباید انتظار داشت برجام همه مسائل را حل کند.

منتظمی تاکید کرد: اگر قرار بود برجام مشکلی را حل نکند پس این همه رفت و آمد و جلسه و مذاکرات برای چه بود؟ پس نتیجه تلاش قهرمان دیپلماسی دولت چه شد؟ آیا درست است که با مردم این چنین بازی شود؟

وی گفت: مسئولان دولت یازدهم که احمدی‌نژاد را به توزیع سیب زمینی برای جلب آرای ملت متهم می‌کردند چگونه خودشان توانستند چنین کاری را با مردم انجام دهند؟ باز صد رحمت به دولت قبل که حداقل به مردم سیب زمینی داد و نگذاشت سیب زمینی‌ها خراب شود، مسئولان این دولت که فقط وعده فردا و پس فردا می‌دهند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: دلسوزان انقلاب بارها از نحوه مذاکرات و بی‌ثمری برجام انتقاد کردند ولی دولت به حرف آنها گوش نداد، حتی منتقدان را به بی‌سوادی متهم کردند. امروز مردم متوجه شده‌اند که چه کسی درست می‌گفت.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خاتمه گفت: امیدواریم امروز که مسئولان متوجه شده‌اند رفع مشکلات اقتصادی از دل برجام نمی‌گذرد به سمت راه حلی اساسی باشند تا مشکلات اقتصادی مردم بیشتر از این که هست، نشود، البته زمان کمی برای دولت باقی است و دولتمردان به جای اینکه وقت خود را برای توان و تولید داخلی بگذارند به دنبال چیزی بودند که هیچ نتیجه‌ای نداشت، متاسفانه مسئولان مدتها برای هیچ مذاکره کردند.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi