پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:02:35 - جمعه 22 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دشمن نیاز به یک پیروزی دارد تا مشکلات خود را با آن حل کند اما موفق نخواهد شد کوچکترین امتیازی بگیرد
سردار نوری با بیان اینکه امروز دشمن نیاز به یک پیروزی دارد تا مشکلات خود را با آن حل کند ، ابراز داشت: دشمن سال هاست که به برکت اسلام، ولایت فقیه و حضور مردم موفق نشده است کوچکترین امتیازی کسب کند.

به گزارش “دانشجو آزاد “؛سردار سرتیپ پاسدار روح الله نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح جمعه در صبحگاه رزمایش محمد رسول الله با گزامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره) اظهار داشت: هر ملتی که قهرمان و فدایی نداشته باشد دیگران برای او قهرمان خواهند تراشید و سرنوشت آن ملت را به دست قهرمان بی هویتی که خود گمارده اند رقم می زنند.

وی با بیان اینکه شهدا، جانبازان، رزمندگان و همه اقشار ملت ایران با ایستادگی قهرمانانه خود برای دفاع از نظام و انقلاب، مدال افتخار قهرمانی را برای کشور به ارمغان آورده اند، ابراز داشت: تک تک شهدا پرچم های عزت و افتخار این ملت هستند.

سردار نوری ادامه داد: در زیر این آسمان یک ملت مظلوم اما شجاع و از خود گذشته که در صف اول آن بسیجیان هستند، وجود دارد که بیش از سی سال است در برابر تمام ابرقدرت ها ایستاده اند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه همه موظفند فداکاری شهدا ، جانبازان ، رزمندگان و آزادگان را قدر بدانند، تاکید کرد: شهدا و بسیجیان بی نام و نشان قهرمانان تاریخ ساز و تمدن ساز ایران اسلامی هستند که به تبعیت از ولی فقیه ایستاده اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در راس همه هستند و پرچم به دست این دو عزیز بوده است، تصریح کرد: بسیجیان با تبعیت از ولی فقیه در ابعاد مختلف علمی، تکنولوژی، صنعت، امنیت و اقتدار این مسیر پرافتخار را ادامه می دهد.

سردار نوری با بیان اینکه امروز دشمن نیاز به یک پیروزی دارد تا مشکلات خود را با آن حل کند ، ابراز داشت: دشمن سال هاست که به برکت اسلام، ولایت فقیه و حضور مردم موفق نشده است کوچکترین امتیازی کسب کند.
وی در پایان گفت: باید این مقاومت و وحدت در درون را روز به روز مضاعف تر و این حضور را حول محور ولی فقیه منسجم تر کنیم.

 

لازم به ذکر است، مرحله پایانی رزمایش محمدرسول الله صلی الله علیه و آله از صبح امروز در کرمان برگزار شد.

سردار محمد مطهری جانشین فرماندهی سپاه ثارا… استان کرمان در این خصوص گفت: مرحله نخست این رزمایش هفته گذشته با حضور ۳۶ گردان بیت المقدس در شهرستان های جنوبی و شرقی و مرحله دوم آن از روز گذشته با حضور ۵۱ گردان بیت المقدس و ۲ گردان کوثر در شهرستان های شمالی و غربی استان کرمان برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش ۲۲۰۰۰ هزار بسیجی به صورت سازماندهی شده تاکتیک های رزمی و دفاعی را تمرین می کنند.

مطهری عنوان داشت: در این رزمایش عملیات کوی و برزن شامل عملیات کمین، تاخت، کنترل معابر وصولی، پاکسازی ساختمان رهایی گروگان و ایست و بازرسی و عملیات پدافند دورادور شامل مقابله با ناآرامی ها، عملیات امداد و نجات و عملیات بازپس گیری مراکز مهم و حساس اجرا شده است.

وی ابراز داشت: هدف از برگزاری رزمایش محمد رسول الله حفظ و ارتقای آمادگی رزمی گردان های بیت المقدس، رسیدن به الگوی شفاف در دفاع موزائیکی و دفاع سرزمینی، تمرین نمایش قدرت و توان یگان های سازماندهی شده برای عملیات امداد و نجات و مردم یاری، فرهنگسازی، خودامدادی و دگرامدادی در سطح سپاه، بسیج، ادارات دولتی و ایجاد هماهنگی با مسوولان استان و شهرستان است.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi