پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:20:27 - چهارشنبه 16 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دشمن به دنبال دامن زدن به اختلافات عادی سیاسی است
معاون عقدیتی سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: ما باید به درگاه های تهدید از جانب دشمن هوشیار باشیم یکی از این درگاه ها اختلافات ما است که آن ها سعی در پرورش اختلافات دارند.یعنی اختلافات عادی سیاسی را آنقدر رشدش و پرورش می دهند که فتنه ای به وجود آورند.

به گزارش “دانشجو آزاد” حجت السلام شیخ هادی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار“کسبه کرمان” در رابطه با انتخابات پیش رو گفت:باتوجه به اینکه در دوره ی قبل رأی گیری، مسائل و مشکلات عدیدای ایجاد شد.

معاون عقدیتی سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: با توجه به ایجاد شدن این برنامه ها مطمعنا این سری از انتخابات هم مستثتی از این موضوع نخواهد بود از آن جهت که طیف های مختلفی در مقابل یکدیگر قرار دارند.

وی اذعان کرد:مردم هوشیارامت ایران اسلامی در نگاه اول باید به این نکته توجه داشته باشند که نگاهشان باید یک نگاه واحد باشد و حرف ونگاهشان یکی باشد و باید بداند که اگرکسی درانتخابات ورأی گیری ها موفق شود برای اداره حکومت اسلامی به میدان می آید.

عضو شورای فرهنگی تهران افزود:برای جلوگیری از فتنه ای دوباره در وهله اول باید نگاهمان را با نگاه مقام معظم رهبری یکی کنیم چرا که راه ایشان دیدگاه کاملی به مسائل دارند.

حجت السلام شیخ ابراهیمی با اشاره به اینکه افراد باید در کملات و سخنرانی هایشان مواضین را رعایت کنند و آنچه مهم است بیان کنند و دقت چندین برابری را در سخنانشان داشته باشند زیرا که این یک میدان ورقابت و جنگ نیست و همه ای ما در زیر یک پرچم خدمت می کنیم باید در این جریانات یک وجه اشتراک داشته باشیم  زیرا اختلافاتی که هست در سلایق و جریانات سیاسی است.

معاون عقدیتی سازمان بسیج شهرداری تهران تشریح کرد:در نگاه ثانویه باید نسبت به درگاه های تهدید از جانب دشمن هوشیار باشیم یکی از این درگاه ها اختلافات ما است که آن ها سعی در پرورش اختلافات دارند.یعنی اختلافات عادی سیاسی را آنقدر رشدش و پرورش می دهند که مثل فتنه ۸۸ دو برادر مسلمان و دو همشهری روبه روی هم قرار گیرند و تبعات تلخ آن زمان را رقم زنند.

وی با اشاره به اینکه ما باید حواسمان باشد تا این اختلافات تبدیل به بحران نشود ادامه داد: دشمنانی که در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار می گیرند کارشان این است که این اختلافات سیاسی را تبدیلش کنند به یک بحران ما باید در مقابل چینین افکاری هوشیار باشیم و مقاومت کنیم.

وی تشریح کرد: نکته سومی که باید به آن توجه داشته باشیم افراد از هر جناحی و هر جایگاهی که وارد این مجموعه می شوند باید نگاهش این باشد که به این نظام اسلامی خدمت کنند و این باید در ذهن ما تداعی شود هر آن کسی که در هر مسند و درهر جایگاهی قرار می گیرد خارج از موضوع خدمت این نظام رفتار کند تبعات تلخ آن اول دامن خودش را می گیرد و جایگاه خودش را متزلزل خواهد کرد.

وی در پایان افزود:حرکت ما همیشه باید برای نظام جمهوری اسلامی باشد و دشمنان اسلام و ایران باید این پنبه را از گوش خود بیرون بیاورند که به جرأت می توان گفت این نظام مؤید به ولایت فقیه و خون مبارک شهدا است و این دو اصل نمی گذارند اتفاق تلخی و ریشه ای برای این مملکت پیش آید.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi