پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:11:54 - شنبه 13 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در محیطی که اختلاط بین زن و مرد وجود دارد انتخاب پوشش چادر قابل تقدیر است
نماینده شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در رابطه با هتک حرمت به دانشجوی محجبه زنجانی گفت: در محیطی که اختلاط بین زن و مرد وجود دارد قطعا انتخاب پوشش چادر به عنوان حجاب برتر قابل تقدیر است.

به گزارش “دانشجو آزاد” ، محمد حسین عباسی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در کرمان، با اشاره به  هتک حرمت به دانشجوی محجبه در دانشگاه صوفی رازی زنجان گفت: قطعا حرکت ناشایستی که در دانشگاه صوفی زنجان صورت گرفته محکوم و خلاف مواضع اسلامی است.

نماینده کل شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: ما در کشوری زندگی میکنیم که در طی مرحله انقلاب و جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس شهیدانی تقدیم این کشور کردیم که هدفشان پاسداری از اسلام بود و یکی از نمادها و الگوهای دین اسلام حجاب برتر زنان به وسیله چادر است پایدار بماند.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق ناشایست آن هم در یک محیط علمی و فرهنگی که انتظار می رود محل نشر دین اسلام و موازین آن باشد هیچ توجهی ندارد؛ بیان داشت: در محیطی که اختلاط بین زن و مرد وجود دارد قطعا انتخاب پوشش چادر که حجاب برتر است قابل تقدیر است و مسئولان دانشگاه مذکور علاوه بر عذرخواهی از دانشجوی محجبه و قشر معتقد و چادری دانشگاه باید با افراد متخلف برخورد قاطع وجدی داشته باشند.

عباسی گفت: از مسئولین مربوطه در وزارت علوم توقع و مطالبه داریم که در راستای اسلامی شدن جامعه دانشگاهی کشور تلاش بیشتری بکنند تا کسانی از این دست نتوانند به الگو های اسلامی ما تعرض کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi