پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:01:22 - چهارشنبه 1 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دبیرخانه جهاد تبیین در بسیج اساتید کرمان تشکیل شد
رئیس بسیج اساتید استان کرمان نیز در این مراسم از تشکیل دبیرخانه جهاد تبیین استان کرمان در بسیج اساتید خبر داد و گفت: کمیته علمی مکتب حاج قاسم نیز فعالیت دارد که هر کدام از ما به عنوان رهروی این شهید بزرگ می‌توانیم در حوزه خود اثرگذار باشیم.

به گزارش دانشجو آزاد:  قاسم محمدی‌نژاد، رئیس بسیج اساتید استان کرمان امروز، ۳۰ آبان‌ماه در نشست جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید استان که به‌مناسبت هفته بسیج در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، از تشکیل دبیرخانه جهاد تبیین استان کرمان در بسیج اساتید خبر داد و گفت: کمیته علمی مکتب حاج قاسم نیز فعالیت دارد که هر کدام از ما به عنوان رهروی این شهید بزرگ می‌توانیم در حوزه خود اثرگذار باشیم.

محمدی‌نژاد با اشاره به نیاز به برنامه‌ریزی مستمر و دعوت از نخبگان در موضوعات مختلف، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی اولویت است و با پشتوانه علمی اساتید می‌توان کار کرد. فرصت برای نقش آفرینی بسیج در هر حوزه‌ای فراهم است و بسیج اساتید به عنوان یار کمکی در خدمت است و از ایده و طرح‌های کاربردی برای حل مشکلات کشور و استان کرمان حمایت مالی می‌شود.

حسین اکبری‌فرد، رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز با بیان اینکه افتخار دانشگاه باید خدمت به جامعه و حل کردن مشکلات باشد، گفت: براساس رتبه‌بندی‌ها، دانشگاه‌های ایران در رتبه‌های خوبی قرار گرفته‌اند و دیده شدن مراکز علمی موجب افزایش قدرت چانه‌زنی ما می‌شود.

وی با اشاره به کمک علم نافع به آحاد کشور و جامعه، افزود: برنامه‌های تحولی در دستور کار دانشگاه‌‌های کشور قرار گرفته تا با آموزش و پژوهش بهتر بتوانیم نقش دانشگاه را ایفا کنیم زیرا علم می‌تواند به پیشرفت ما کمک کند.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان تحقیق و پژوهش را زیربنای تولید دانست و تصریح کرد: صنعت باید در خدمت جامعه باشد و اگر براساس توان داخلی و استمرار در کارها، به موفقیت برسیم می‌توانیم در حوزه صنعت و تولید به سطح جهانی برسیم.

اکبری‌فرد در پایان با بیان اینکه بسیج اساتید می‌تواند دانشگاه را به جامعه نزدیک کند و بسیج دانشجویی نیز با کار جهادی در راستای محرومیت‌زدایی تلاش می‌کند، اظهار کرد: مرجعیت علمی که مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۴ مطرح فرمودند، به یک بلوغ رسیده و دانشمندان ما باید در این زمینه تلاش کنند.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi