پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:09:48 - دوشنبه 4 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در ارتباط با صنعت قدم بزرگی برداشته است
رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: در بخش ارتباط با صنعت این دانشگاه قدم بزرگی برداشته است.

به گزارش دانشجو آزاد:  رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در نشست کادر معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه اظهار داشت: با تلاش شما در این شرایط سخت مالی که دانشگاه دارد در حوزه پژوهشی موفقیت های بی نظیری کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان و در سطح کشور دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان در حوزه پژوهش حرف برای گفتن دارد بیان داشت: دانشگاه در بخش ارتباط با صنعت، قدم بزرگی برداشته است و تا پایان سال نیز از لحاظ مبلغ قرارداد های ارتباط با صنعت از حد سال گذشته بالاتر خواهد رفت.

وی ادامه داد: با توجه به سابقه و پتانسیل دانشگاه ولی عصر (عج) باید به جایگاه بالاتری دست پیدا کنیم.

در ادامه مرتضی جعفرپور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان نیز با اشاره به اینکه در حوزه پژوهشی کارهای بسیاری انجام شده که نتایج خیلی خوبی هم به جای گذاشته است خاطر نشان کرد: در بحث سیاست گذاری ها ایده های خوبی مطرح است که روی آن تصمیم گیری انجام می شود اما مسئله مالی مشکل اصلی است.

سپس مدیران بخش های مختلف معاونت پژوهش و فناوری به بیان گزارش عملکرد یک سال گذشته خود پرداختند و راهکارهایی نیز جهت بهبود کیفیت کارهای این معاونت به رئیس دانشگاه ارائه کردند و در پایان از کارکنان ممتاز این حوزه با اهدای لوح، تقدیر شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi