پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:19:15 - چهارشنبه 29 فروردین 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با اشاره به اینکه خداوند را شاکر هستیم که نعمت امنیت در سرتاسر مرزهای کشور برقرار است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزها تمام توان خود را از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب گذاشته است و اجازه هیچ تعدی به دشمنان کشور در مرزها را نخواهیم داد.
دانشگاه فرهنگیان یک نهاد راهبردی در آموزش و پرورش است
رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: دانشگاه فرهنگیان یک نهاد راهبردی در آموزش و پرورش است که وظیفه و نقش ممتازی در تامین نیروی انسانی و نیز بهسازی نیرو‌های آموزش و پرورش دارد.

به گزارش دانشجو آزاد:  جلسه شورای آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با حضور مدیرکل و معاونین آموزش وپرورش استان جهت بررسی وتبادل پیرامون تبادل نظر و همکاری‌های فی مابین به ویژه فعالیت‌های آموزشی، برگزار شد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان دراین جلسه با اشاره به اهمیت دانشگاه فرهنگیان، خاطر نشان کرد:وظیفه و نقش ممتاز این دانشگاه درتامین و بهسازی نیروی انسانی آموزش و پرورش برای همگان مشهود بوده و فارغ التحصیلان این دانشگاه همواره جزو بهترین‌های آموزش وپرورش می‌باشند.

رضا رضایی افزود:با توجه به برگزاری دوره‌های توانمند سازی معلمان مدارس غیردولتی باهمکاری دانشگاه فرهنگیان در یک سال اخیر، انتظار می‌رود این دوره‌ها با همه ظرفیت‌های موجود و مشارکت حضوری معلمان و مربیان مدارس منجر به افزایش توانمندی معلمان و شکوفایی استعداد‌های و توانایی‌های دانش آموزان شود. 

*اهمیت توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان 

سپس رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در این جلسه گفت:مساله دانشگاه فرهنگیان و توسعه کمی و کیفی آن همواره مورد توجه مسئولان جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری بوده است؛ بطوریکه حضور معظم له در دانشگاه فرهنگیان و دیدار با دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه نمونه‌ای از توجهات خاص مقام معظم رهبری به نقش و جایگاه دانشگاه فرهنگیان است. 

عباس توان لازمه تحول در هر سازمان را تغییر و تحول در منابع انسانی آن مجموعه ذکر و بیان کرد: بر این اساس لازمه تحول در حوزه آموزش و پرورش، تحول در منابع انسانی این حوزه است، زیرا اگر معلمان و مدیران آموزش و پرورش متحول نشوند بطور قطع تحولی در این بخش ایجاد نخواهد شد.   

او با تاکید بر نقش محوری دانشگاه فرهنگیان در ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی افزود: دانشگاه فرهنگیان یک نهاد راهبردی در آموزش و پرورش است که وظیفه و نقش ممتازی در تامین نیروی انسانی و نیز بهسازی نیرو‌های آموزش و پرورش دارد.

وی با اشاره به طرح سنجش سواد قرآنی دانشجو معلمان، گفت:این طرح به منظور توسعه فرهنگ قرآنی وباهدف مهندسی فرهنگی _قرآنی دانشگاه اجرا می‌شود؛ بنابراین گزارش از مهمترین مصوبات این جلسه می‌توان به برگزاری دوره توانمندسازی مدیران، معاونین، معلمین و مربیان پرورشی مدارس کرمان درنیمه دوم خردادماه سال جاری، معرفی مدارس مرجع کارورزی به دانشگاه فرهنگیان (۲۰مدرسه) توسط نواحی ۱و۲ شهرکرمان، برگزاری پودمان‌های آموزشی باحضور ۳۰۰۰مهارت آموزماده ۲۸ درتابستان سال جاری توسط دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi