پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:13:05 - جمعه 8 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجوی مخترع کرمانی: مسأله مهم در علم آموزی کسب تجربه است
مهراد ژنذ ، دانشجوی مخترع دانشگاه باهنر کرمان گفت: مساله مهم در علم آموزی کسب تجربه است.

مهراد ژند در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با دستگاه کوادرتور ربات پرنده گفت: این دستگاه در نقشه برداری ، فیلمبرداری ،عکسبرداری هوایی ، کارهای تجسسی کاربرد دارد که برنامه نویسی هایی برای کنترل پرواز درآن صورت می گیرد.

دانشجوی مکانیک دانشگاه باهنر کرمان افزود: در ابتدا به عنوان سرگرمی به رشته رباتیک نگاه می کردم اما به دلیل گستردگی که این رشته در صنایع مختلف داشته به آن علاقمند شدم.

دارنده رتبه سوم شریف کاپ ۲۰۱۴ از دانشگاه صنعتی شریف عنوان کرد: در واقع رباتیک علمی است بین رشته ای که الکترونیک ، کامپیوتر و رشته های دیگر را به هم پیوند می دهد.

2015-05-27 12.12.51

این مخترع جوان در توصیه به دانشجویان اظهار داشت:آمدن به دانشگاه فقط صرف درس خواندن نباشد و نباید تنها به کتب درسی اکتفا کنند.

وی ادامه داد:هم اکنون علم پیشرفت های زیادی کرده است و علوم و فنون جدید در اینترنت عرضه می شوند .مسأله مهم در علم آموزی این است که علم را بایستی با کار کردن و تجربه بدست آورد.

2015-05-27 12.18.38

مهراد ژند در پایان خاطر نشان کرد:برای کسب موفقیت لازم است دانشجویان حتی به صورت رایگان و کارآموزی مدتی را به صورت تجربی در رشته تحصیلی خود کار کنند.

وی همچنین موفق به ثبت شرکت خود در پارک علم و فناوری کرمان شده است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi