پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:36:35 - دوشنبه 16 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجویان مکانیک بیوسیستم حیرانِ بی برنامگی وزارت علوم هستند/ کت و شلوارهای شیک مسئولین دانشگاه خاکی می شود اگر به بخش ما سری بزنند
هرسال تنها ۱۶ آذر است که دانشجویان مطرح می شوند و عده ای پای درد و دل هایشان می نشینند آنهم شاید مسئولین بشنوند و یا نشنوند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ هرسال تنها ۱۶ آذر است که دانشجویان مطرح می شوند و عده ای پای درد و دل هایشان می نشینند آنهم شاید مسئولین بشنوند و یا نشنوند؛ عملی کنند و یا نه! اما دانشجو آزاد که همواره بررسی مشکلات دانشجویان یکی از دغدغه های اصلی اش بوده این بار هم درکنار سایر روزهای سال پای درد و دلهای دانشجویان نشسته است صدرالدین اسدی دانشجوی رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشگاه شهید باهنر کرمان میهمان دانشجو آزاد شد تا این چنین از مشکلات دانشجویان همه رشته ای خود بگوید:

نمیدانم تا کنون شده همه از چیزی خوشحال باشند و فقط شما ناراحت باشید؟ این حکایت ساخت و سازهای دانشگاه ماست همه خوشحالند، کارهای خوبی انجام شد، زیباسازی هایی انجام شد و وقتی از این حیث دوره ریاست دکتر فدایی را با دکتر گرامی مقایسه می کنیم می بینیم این کجا و آن کجا! اما دانشجویان رشته ای هستند که اصلا از این موضوع خوشحال نیستند و یا لااقل به اندازه بقیه خوشحال نیستند اخیرا هزینه زیادی برای زیباسازی و ساخت المانهای بین مسجد و سلف سرویس دانشگاه انجام شد که شاید با یک دهم آن می شد یک بخش را به کلی زیر و رو کرد.

کت و شلوارهای شیک مسئولین دانشگاه خاکی می شود اگر به بخش ما سری بزنند/ بخشی که انجمن علمی اش در حمام است و دستشویی مختلط دارد!

بطور قطع تا کنون گذرمسئولین دانشگاه به بخش ماشین های کشاورزی یا همان مکانیک بیوسیستم نیفتاده چون در کورترین و دورترین نقطه دانشگاه قرار دارد و احتمالا برای رسیدن به آنجا اگر سگهای دانشگاه تعقیبشان نکنند و بوی تعفن زباله های کنار این بخش و دیدن موشها آنها رافراری ندهد، قطعا کت و شلوارهای شیکشان خاکی میشود؛ اگر هم به آنجا برسند قطعا بر می گردند و فکر می کنند اشتباه آمده اند یعنی این بخش را با گورستان خودروهای فرسوده یا با پارکینگ و امسال آن اشتباه می گیرند و قطعا باورشان نخواهد شد اینجا دانشجویان و اساتیدی تحصیل و تدیس می کنند و قطعا نمی دانند که حتی دفتر انجمن علمی این بخش در حمام است یک دستشویی مختلط دارد! و نمی دانند در آنجا اساتید هم اتاق جدا ندارند چه برسد به دانشجویان ارشد و دکترا!

در دانشگاه به ما اجازه مطالعه هم نمی دهند

وضع وقتی از این وخیمتر می شود که می بینیم به دانشجوی این رشته در این بخش با چنین وضعی اجازه مطالعه هم نمی دهند! یعنی وقتی دانشجوی رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم وارد سالن مطالعه مثلا دانشکده ریاضی می شود تا لااقل آنجا درس بخواند او را بیرون می کنند این نهایت تبعیض است بین دانشجویان ودانشکده ها!

دانشجویان مکانیک بیوسیستم حیرانِ بی برنامگی وزارت علوم هستند

بحث دیگری هم که هست به وزارت علوم ربط دارد که اصلا در وزارت علوم تعریف مشخصی برای این رشته وجود ندراد و مثلا وقتی که دانشجویان فارغ التحصیل این رشته به بخش های فنی کشور مراجعه می کنند می گویند رشته شما کشاروزی است و وقتی هم وارد حیطه کشاورزی می شوند می گویند شما مهندسی مکانیک هستید! و ما همچنان حیرانِ این بی برنامگی مسئولین هستیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi