پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:01:22 - سه شنبه 30 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجویان دکتری فرصت های مطالعاتی درموسسات برترعلوم شناختی دریافت می کنند
ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری درنظردارد حداکثر ۳۰ فرصت مطالعاتی یک ساله به دانشجویان برتر دوره دکتری تخصصی یا دستیاری تخصصی پزشکی اعطاء کند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا؛ این حمایت شامل دانشجویانی خواهد شد که رساله خود را در راستای اولویت های توسعه علوم و فناوری های شناختی کشور (معرفی شده در وب سایت ستاد) تعریف کنند.

این فرصتهای مطالعاتی، هزینه های سفر و اقامت دانشجویان را برای تکمیل تحقیقات رساله دکتری خود در یکی از مراکز تحقیقاتی برتر جهان تامین خواهد کرد.

براساس این گزارش، در صورت تصویب طرح تحقیق اولیه در هیات داوری ستاد، زمانی در اختیار دانشجو قرار خواهد گرفت که طرح تحقیق وی به تصویب گروه آموزش مربوطه رسیده، مورد تایید استاد میزبان (خارجی) قرار گرفته و با امضاء ریاست دانشگاه و یا معاونت آموزشی به طور رسمی به ستاد ارایه شود.

در این مرحله ضرورتی به تایید استاد راهنما یا مشاور خارجی نیست و فرصت لازم به دانشجویان منتخب برای ارتباط با اساتید خارجی و نهایی کردن طرح تحقیق ایشان داده خواهد شد، همچنین ستاد آمادگی دارد در مورد فرصتهای مطالعاتی موجود در دانشگاه های برتر دنیا در حوزه علوم و فناوری های شناختی، مشاوره های تخصصی لازم را به اساتید و دانشجویانی که طرح تحقیق آنها به تصویب رسیده باشد، ارائه کند.

دانشجویان دکتری، پروپوزال مصوب یا پیش نویس آن را به همراه رزومه علمی خود و استاد راهنما را جهت بررسی در کمیته مشترک آموزشی و پژوهشی ستاد به آدرس ایمیل Education@cogc.ir با عنوان ‘پروپوزال فرصتهای مطالعاتی دانشجویان دکتری’ ارسال کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi