پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:35:15 - جمعه 17 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجویان برای کسب و ارتقای سواد رسانه‌ای خود تلاش کنند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با بیان اینکه دانشجویان باید در کسب سواد رسانه تلاش کنند، گفت: شناخت ترفندهای دشمن از طریق به دست آوردن سواد رسانه‌ای می‌تواند توطئه‌ها را خنثی کند.

به گزارش دانشجو آزاد: و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، علیرضا منظری‌توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در دیدار با دانشجویان، با گرامیداشت یاد شهدا و بیان اینکه خون شهدای ۱۶ آذر بسیار ثمربخش است، گفت: امروز دانشجویان رسالت پیام‌رسانی خون شهدای ۱۶ آذر که برای این میهن و اعتلای عدالت جان را فدا کردند، برعهده دارند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به نقش‌آفرینی دانشجویان و دانشگاهیان در پیشرفت‌های فناوری و تکنولوژی، اظهار کرد: دانشجویان در همه صحنه‌های مهم اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نقش آفرینی کرده و سرنوشت کشور را رقم می‌زنند.

وی راه رسیدن به جامعه مطلوب را دشوار اما ممکن توصیف کرد و افزود: در مسیر رسیدن به آینده، این دانشجویان هستند که با انجام دقیق فرایض، راه را برای رسیدن به ایرانی عزتمند و سربلند فراهم می‌کنند، لذا نباید از پا نشست و باید راه شهدا را ادامه دهیم.

منظری‌توکلی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هجمه رسانه‌ای دشمن برای القای ناامیدی و تزریق یأس به جامعه بسیار خطرناک است، تصریح کرد: دانشجویان باید در کسب سواد رسانه تلاش کنند و در کنار سواد تخصصی در رشته‌های مورد علاقه خود، سواد رسانه‌ای خود را ارتقا بخشند زیرا سبب تمیز حق از باطل می‌شود.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه افزود: دشمن با استفاده از تسلط رسانه‌ای بر فضای خانواده تلاش خود را برای تسلط بر اقتصاد، سیاست و تمام ارکان زندگی انسان‌ها به کار گرفته است؛ بنابراین شناخت ترفندهای دشمن از طریق به دست آوردن سواد رسانه‌ای می‌تواند توطئه‌ها را خنثی کند.

منظری‌توکلی در پایان با اشاره به وقایع غزه، گفت: وقتی تسلط رسانه‌ای استعمار، آمریکا و اسرائیل بر رسانه‌های دنیا اندکی سست شد، واقعیت‌های جنگ غزه به تمام دنیا مخابره شد و تمام دنیا برای حمایت از مظلومیت غزه به پا خاستند و امروز می‌بینیم همانطور که در کشورهای مقاومت برای یاری مردم مظلوم غزه به خیابان‌ها آمدند در لندن یعنی زادگاه و خاستگاه صهیونیست‌ها صدها هزار نفر علیه جنایات صهیونیست‌ها قیام کرده‌اند.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi