پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:40:51 - سه شنبه 15 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دانشگاه هایتک ماهان:
دانشجویان با زنده نگه داشتن جنبش اصیل دانشجویی برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان گفت: دانشجویان بصیر و فرهیخته، همواره نشان دادند در کنار تلاش‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز تاثیرگذار هستند و با زنده نگه داشتن جنبش اصیل دانشجویی برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

 به گزارش دانشجو آزاد: دکترحسین محبی در پیامی با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان بصیر و فرهیخته، همواره نشان دادند در کنار تلاش‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز تاثیرگذار و حافظ ارزش‌های دینی و ملی، استقلال و پیشرفت کشور هستند و با زنده نگه داشتن جنبش اصیل دانشجویی برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

 به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، متن پیام رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذر در کشور ما روز دانشجو و مظهر عدالت خواهی، اندیشه ورزی و آزادی‌خواهی است.

دانشجویان بصیر و فرهیخته، همواره نشان دادند در کنار تلاش‌های علمی و پژوهشی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز تاثیرگذار و حافظ  ارزش های دینی و ملی و استقلال و پیشرفت کشور هستند.

دانشجویان سرمایه های عظیم و ماندگار کشور محسوب می‌شوند. آنها با زنده نگه داشتن جنبش اصیل دانشجویی، مطالبه‌گری و گفتگوی سازنده، دیدگاه‌های نقادانه و مشارکت فعال در تصمیم‌سازی‌ها در راه توسعه و پیشرفت ایران، به عنوان ظرفیتی تاریخی و بی‌نظیر، تلاش می‌کنند.

دانشجویان آگاه با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با عزمی راسخ و اراده قوی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و با قرار گرفتن در مسیر رشد و تعالی، تولید علم نافع، نوآوری و کارآفرینی، زمینه پیشرفت کشور را فراهم کرده و میهن عزیزمان را به جایگاهی شایسته می رسانند.

بدون تردید دانشجویان در کسب دستاوردهای دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در زمینه های علمی، پژوهشی و فناورانه در بین دانشگاه‌های کشور نقش اساسی داشته و دارند. همراه با سایر دانشجویان کشور، گام‌های محکم و استواری را در راه تحول، توسعه و پیشرفت علمی ایران اسلامی برداشته‌اند و با بینش عمیق  و درک درست از شرایط دنیای امروز، با آگاهی و دانایی در مسیر انقلاب و تعالی کشور عزیزمان ایران حرکت می کنند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو این روز را به دانشجویان عزیر تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ برای دانشجویان در همه امور به ویژه در عرصه های علمی، پژوهشی و فناورانه، موفقیت های روزافزون مسئلت دارم و امیدوارم سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه همت بلند، حضور فعال و اندیشه پویای شما جوانان غیور و دانشجویان با بصیرت تداوم یابد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi