پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:47:49 - شنبه 13 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان:
دانشجویان باید با جهاد علمی و رفع عملی مشکلات کشور، ایران عزیز خود را قوی کنند
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز ۱۳ آبان روز ملی استکبار ستیزی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش دانشجو آزاد: متن کامل بیانیه  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز ۱۳ آبان روز ملی استکبار ستیزی به شرح زیر است:

بسم‌ اللّٰه الرحمن الرحیم

روز ۱۳ آبان، روز پیروزی انقلاب دوم، روز نمایان شدن چهره پلید استکبار و روز ایثار جان برکفان است. این روز که در تاریخ، گره‌ خورده به مقابله با استکبار که در آمریکای خبیث تجلی پیدا کرده‌است به ما از یک راه و رسم سخن می‌گوید. راه مقاومت، راه ایستادگی، راه عزت و شهادت.

روزی دانشجویان پیروی خط امام به حق معدن خباثت را آن لانه جاسوسی و آن سفارت شیطانی می‌دیدند و با توکل بر خدا، به پشتوانه ایمان و عزم راسخ در مبارزه با تعقل به پیش رفتند و دیوارهای آن هژمونی را فرو ریختند و اسناد جنایات را برای جهانیان برملا ساختند.

در روزهایی دیگر دانشجویانی از جنس حسین علم‌الهدی‌ها در کمال وظیفه محوری و مسئولیت‌پذیری جان‌های خود را برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل فدا کردند و مانع از تصدی مستکبرین بر ایران اسلامی شدند.

در روزهایی دیگر عده‌ای جان بر کف و مبارز با استکبار، معدن جنایات در منطقه را آمریکا و هم‌پیمانانش دیده و با پیروی از اندیشه امامین انقلاب، با تشکیل صف به صف گردان‌های مقاومت، نقشه‌های شوم این شیاطین بزرگ را یک به یک بر آب ریختند و او را وادار به ترک از منطقه کردند.

اکنون “دانشجوی امروز، سلیمانی فردا” باید به تأسی از دانشجویان پیرو خط امام از دیوار چه سفارتی بالا برود؟ اکنون او باید در چه عرصه‌ای پرورش دهنده جریان مقاومت و استکبارستیزی باشد؟ اکنون وظیفه او جهاد در چه عرصه‌‌ایست؟

امروزه دانشجویان پیرو خط امام امت(رحمت الله علیه) و رهبری عظیم‌الشأن انقلاب، بایستی با جهاد علمی و رفع علمی و عملی مشکلات کشور، ایران عزیز خود را قوی کنند. 

این ایران قوی‌ است که پنجه در پنجه استکبار انداخته و می‌تواند هر چه زودتر او را در هم بشکند. این ایران قوی است که می‌تواند با تکثیر روحیه مقاومت، مسئله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین را به نابودی غده‌‌ای سرطانی، به نام اسرائیل غاصب ختم کند و مظلومان ستم‌دیده فلسطین به حقوقشان برسند. این ایران قوی است که می‌تواند با تبدیل شدن به الگویی اسلامی، به جهانیان پرتوی آفتاب تمدن اسلامی را بتاباند و ظهور ولی‌عصر عجل الله فرجه الشریف را زمینه‌سازی کند.

این ما، دانشجویان هستیم؛
سازندگان ایران قوی؛
حماسه‌سازان نظم نو جهانی با نسل آرمانی.

ماشاءاللّٰه لاحول و لاقوه الا باللّٰه العلی‌العظیم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi