پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:22:19 - شنبه 21 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجویانی که نمی‌توانستند از بین‌الحرمین دل بکنند +عکس
کاروان دانشجویی متشکل از دانشجویان دانشگاه های تهران، طی مراسمی در بین الحرمین مراسم وداع را برگزار کردند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران» ، در این مراسم دانشجویان با اشک ها و ناله های خود ناگفته هایشان را با سید و سالار شهیدان در میان گذاشتند و در نهایت ضمن دعا برای تعجیل در ظهور حضرت صاحب الزمان(عج)، برای حضور مجددشان در این حریم کبریایی دعا نمودند.

اولین حضور دانشجویان استان اصفهان و خوزستان در حرم حضرت سیدالشهدا به روایت تصویر
کاروان‌های دانشجویی استان‌های اصفهان و خوزستان عصر دیروز یکشنبه در اولین روز حضور خود در کربلای معلی با تشرف به حرم مطهر امام حسین(ع)، با سید و سالار شهیدان تجدید پیمان کردند.

چه خبر از اعزام دانشجویان به عتبات؟

حجت الاسلام سیدمحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: چهاردهمین دوره اعزام دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات از ۵ بهمن ماه ۹۴ آغاز شد و تاکنون بیش از ۱۰ هزار دانشگاهی در قالب ۲۵۰ کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی افزود: این اعزام ها تا پایان فروردین ماه ۹۵ با اعزام ۴۳ کاروان دیگر ادامه خواهد داشت و آخرین کاروان ۹ اردیبهشت ماه به میهن اسلامی باز خواهند گشت.

فقیهی گفت: ثبت نام دوره پانزدهم عتبات دانشگاهیان از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و دانشگاهیانی که در قرعه کشی انتخاب شوند، تابستان سال جاری راهی عتبات عالیات خواهند شد.

وی ادامه داد: برنامه های ویژه در نجف اشرف شامل روایت گری نجف شناسی در محل صافی صفا، بازدید از کتابخانه شهید آیت الله حکیم و کتابخانه علامه امینی، حضور در بیت حضرت امام(ره)، زیارت مزار حر و برگزاری همایش های ویژه دانشگاهیان در کربلا با همکاری بعثه مقام معظم رهبری از جمله برنامه های حضور دانشگاهیان در عتبات عالیات به شمار می آید.

گفتنی است خبرهای تفصیلی و جزئیات ثبت نام دوره بعدی متعاقبا از طریق سایت لبیک و رسانه ها به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسید.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi