پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:22:35 - شنبه 30 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطوط قرمز ما نباید محلی برای چانه زنی دشمن باشد/ پیام تشییع پیکر شهدا در روزهای مذاکره پیام ایستادگی در برابر استکبار بود
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت:پیام تشییع پیکر شهدا در روزهای مذاکره پیام ایستادگی در برابر استکبار بود.

 ناصر بهروز در گفتگو با “دانشجو آزاد” در رابطه با مذاکرات هسته ای گفت:  بیش از ۲ سال است که مذاکره با ۵+۱ همه امور کشور را به خود گره زده و از خیلی ظرفیت های درونی غافل شده ایم لازم است در مورد مذاکرات هسته ای به این نکته توجه کنیم که مسیری که می رویم ما را به انحراف نکشاند .

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به سیاه نمایی عده از وضعیت داخلی کشور عنوان کرد: متاسفانه وضعی پیش آمده که عده ای دنبال سیاه نمایی وضع داخلی کشور میباشند که این توافق می تواند ابزاری باشد جهت تضمین سیاسی یک حزب و یا گروهی که بر سر کار هستند .

توافق به هیچ وجه معجزه نمی کند

وی ادامه داد: همه باید بدانند توافق به هیچ وجه معجزه نمی کند و نباید در بحث مذاکرات این قدر توقعات را بالا ببریم که انتظارات غیر منطقی داشته باشیم و در نهایت نتوانیم انتظارات مردم را در این خصوص برآورده کنیم .

بهروز با تاکید بر برخورد نامناسب با جریان منتقد مذاکرات تصریح کرد:  به اندازه ای که انرژی صرف تحقیر و رویا رویی با جریان منتقد می شود نسبت به جریان مخالف نظام  وجود نداشته است.

خطوط قرمز ما نباید محلی برای چانه زنی دشمن باشد

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان اذعان کرد: نکته ای که تیم مذاکره کننده برای در نظر داشته باشد این است که خطوط قرمز ما محلی برای چانه زنی نباشد که برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد دردسر کند.

وی با اشاره به رژیم های بازرسی مطرح شده در قرداد لوزان اظهار داشت: بازرسی های مطرح شده در لوزان، رژیم های فرا پروتکلی می باشند که این چارچوب امنیت ملی ما را به چالش می کشد و عاقبت این چارچوب می تواند بحرانی بزرگ تر از جنگ برای ما پیش بیاورد؛ چرا که اگر این مسیر را  بپذیریم تقریبا یک مدل برگشت ناپذیر است.

ناصر بهروز در رابطه با برگشت ناپذیر بودن یک توافق بد تشریح کرد: در توافق لوزان اگر نهایتا به یک توافق بد تن دهیم این یک مسیر برگشت ناپذیر و بی انتها می شود که می تواند تحمیل های پی در پی را برای ما به بار آورد.

تیم مذاکره کننده با سرمایه ملت و درنظر گرفتن امنیت و عزت ملی نباید زیر بار هر تحمیلی برود

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان توضیح داد: دولت باید وعده هایی را که به مردم داده مدنظر قرار دهد و الان که در روزهای انتهایی مذاکرات هستیم، تیم مذاکره کننده بایستی با سرمایه داخلی یعنی مردم و پشتوانه ملی با درنظر گرفتن استقلال و امنیت و عزت ملی زیر بار هر تحمیلی نرود.

وی در ادامه بیان داشت: تیم مذاکره کتتده در این شرایط سخت آزمون بزرگی را پیشرو دارد و می داند که همه دنیای کفر سی و چند سال ااست که جلوی نظام جمهوری اسلامی ایستاده اما راه مقاومت مردم ایران که نشات گرفته از مکتب امام خمینی (ره) و تدابیر امام خامنه ای است به سر منزل مقصود خواهد رسید.

پیام تشییع پیکر شهدا در روزهای مذاکره پیام ایستادگی در برابر استکبار بود

بهروز با اشاره به تشییع پیکر پاک ۲۷۰ شهید دفاع مقدس در این زمان حساس خاطرنشان کرد: اینکه در این برهه زمانی خاص پیکر پاک شهدا به وطن رسید قطعا حاوی پیامی برای ملت و دولتمردان ایران اسلامی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: شهدا بر سر اصول، عزت و ارزشهای جمهوری اسلامی ایستادند و گوش به فرمان ولی امر خود بوده و در مقابل استکبار کوتاه نیامدند مسلما پیام شهدا در شرایط امروز هم ایستادگی است و وظیفه ما الگوگیری از آنهاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهدا و پیام قدردانی مقام معظم رهبری برای این حضور، پشتوانه بزرگی برای دولتمردان و تیم مذاکره کننده خواهد بود و این حضور پرشور نشان داد ملت ایران همانند دهه شصت و یا حتی با گامهای استوارتر پشت نظام و انقلاب و رهبری ایستاده اند و فشارها و تحریمها ذره ای آنها را در راه نیل به اهداف و آرمانهای انقلاب دلسرد و سست نخواهد کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi