پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:39:54 - یکشنبه 17 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خداحافظی کاپیتان از فوتسال کرمان
مجید تیکدری کاپیتان با سابقه تیم فوتسال رسالت کرمان با وجود درخشش در این تیم از جمع رسالتی‌ها جدا می‌شود.

به گزارش “دانشجو آزاد ”  به نقل از فارس؛ مجید تیکدری بازیکن باسابقه و خوشنام فوتسال ایران که حالا سال‌های پایانی ورزش حرفه‌ای‌ خود را سپری می‌کند، از جمع رسالتی‌های کرمان جدا می‌شود.

وی که از پرافتخار‌ترین فوتسالیست‌های کشورمان محسوب می‌شود، فصل گذشته پس از ۱۲ سال بار دیگر به کرمان و تیم رسالت پیوست و توانست‌ نام خود را در این تیم به عنوان یک بازیکن تاثیر‌گذار و تعیین‌کننده مطرح کرد.

با تمام این اتفاقات حالا مجید تیکدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با تایید خبر جدایی‌اش از جمع رسالتی‌ها گفت: روزهای خوب و بد زیادی را در جمع رسالتی‌ها سپری کردم و اکنون می‌خواهم این تیم را با همه خاطراتش ترک کنم.

وی افزود: کرمان زادگاه من است و این شهر و همه مردمانش را دوست دارم، اما این آمدن ‌و رفتن‌ها ‌در ورزش حرفه‌ای اجتناب‌ناپذیر و طبیعی است.

تیکدری عنوان کرد: من به عنوان یک کرمانی برای مجموعه تیم رسالت آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم و امیدوارم با درایت این مجموعه، کرمان در سال پیش رو صاحب نماینده‌ای در لیگ برتر فوتسال کشور شود.

وی در مورد علت جدایش از رسالت گفت:‌ در این زمینه اکنون صحبتی ندارم و علاقه‌ای هم ندارم برای تیم رسالت حاشیه‌ای درست کنم‌.

به گزارش فارس، مجید تیکدری سوابق قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور با تیم‌های تام ایران خودرو، شهید منصوری قرچک و نایب قهرمانی با تیم‌های گیتی پسند، تام و منصوری را در کارنامه‌اش دارد.

وی همچنین با تیم ملی فوتسال ایران یک عنوان قهرمانی و سومی در آسیا را کسب کرده و قهرمانی در جام بین قاره‌ای‌، قهرمانی در المپیک سالنی و نایب قهرمانی در جام جهانی کوچک از دیگر افتخارات این فوتسالیست کرمانی در سطح ملی و بین‌المللی است‌.

تیکدری همچنین زننده یکی از گل‌های دیدار به یادماندنی ایران و برزیل در این دیدار بود‌.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi