پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:10:58 - چهارشنبه 24 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری شب شعر با چاشنی مسائل جنسی و توهین به مقدسات در دانشگاه رازی کرمانشاه؛
خانه خالی بود و من تنها؛ آمد یک رویا! +صوت
این برنامه که شنبه شب و به بهانه شب شعر طنز در دانشگاه رازی کرمانشاه و با حمایت معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار شد، اتفاقات نامبارکی همچون توصیف داستانهای جنسی، اهانت به عبارات دینی و اسلامی، اهانت به شهر مقدس قم، تمسخر رزمندگان دفاع مقدس، تمسخر سرداران و امیران نظامی کشور و… رخ داد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشگاه رازی کرمانشاه(به محوریت معاونت فرهنگی) به بهانه های مختلف اقدامات هنجارشکن و ضداخلاقی در محیط دانشگاه را گسترش داده و فضایی سخیف را دامن می زند.

 انگار قرار نیست اقدامات ضدفرهنگ معاونت به اصطلاح فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه پایانی به خود ببیند و این معاونت پس از اقدام ناشیانه خود در پخش فیلم «حرامزاده‌های بی‌شرف» و قهرمان نشان دادن ارتش آمریکا در روز استکبارستیزی(۱۳ آبان)، این بار به برنامه ای که سراسر تمسخر اسلام و مقدسات دینی بوده است، مجوز داد.

این برنامه که شنبه شب و به بهانه شب شعر طنز در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اتفاقات نامبارکی همچون توصیف داستانهای جنسی، اهانت به عبارات دینی و اسلامی، اهانت به شهر مقدس قم، تمسخر رزمندگان دفاع مقدس، تمسخر سرداران و امیران نظامی کشور و… رخ داد.

در ادامه قسمتی از صوت این برنامه آمده است:

صوت را از اینجا دانلود کنید.

اینکه در چنین فضایی آیا باید منتظر واکنش انقلابی و قاطعانه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در قبال اقدام نامتعارف مسئولان دانشگاه رازی باشیم یا خیر، تقریبا پاسخی روشن خواهد داشت و اگر قرار بود اقدام و برخوردی صورت پذیرد قطعا بعد از اکران فیلم «حرامزاده‌های بی‌شرف» رخ می داد. بنابراین باید دید مدعی العموم و نهادهای نظارتی و قانونی، به غیر از معاونت فرهنگی وزارت علوم، چه واکنشی به این برنامه ضداخلاقی خواهند داشت.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi