پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:11:04 - سه شنبه 25 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حُسن مطلع زندگی زوج های دانشجو با سفر به کربلا/تصاویر
همزمان با ایام اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات بسیاری از زوج های دانشجو قصد می کنند که به جای برگزاری مراسم عروسی، زندگی مشترک خود را با زیارت اباعبدا..الحسین(ع)آغاز کنند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، برگزاری مراسم عروسی و ازدواج یکی از سنت های دیرین است که اسلام نیز روی آن تاکید دارد. در روایات، ولیمه دادن و دعوت مردم به غذای عروسی، بسیار مستحب است.

همزمان با ایام اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات بسیاری از زوج های دانشجو قصد می کنند که به جای برگزاری مراسم عروسی، زندگی مشترک خود را با زیارت اباعبدا..الحسین(ع)آغاز کنند.همین طور زوج های جوانی هستند که اولین سفر متاهلی خود را زیارت به عتبات عالیات قرار می دهند.

و این انتخاب حُسن مطلع زندگی آنان می شود، چون باور دارندهمۀ اولیای الهی درهای رحمت پروردگارند؛ امّا درِ رحمت امام حسین(ع) فراخ‌تر است و استجابت دعا در تحت قبّۀ او و دوای هر دردی در گروی یک نگاه او قرار داد.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در آستانه پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان،پیشاپیش به دانشجویانی که با سفر به عتبات عالیات،زندگی مشترک خود را آغاز می کنند تبریک عرض نموده و برای زوج های دانشجو آرزوی خوشبختی دارد.

در زیر می توانید عکس هایی از زوج های دانشجو در چهاردهمین دوره عتبات دانشجویی را ملاحظه کنید:







پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi