پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:33:44 - شنبه 9 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در بیانیه بسیج اساتید استان کرمان مورد تاکید قرار گرفت؛
حماسه ۹ دی نماد بصیرت ملت ایران است/مسئولین اصول را فدای دعوا‌های جناحی ننمایند
سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله ۹دی ماه اعلام کرد:حماسه ۹ دی نماد بصیرت ملتی است که تا پای جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

  به گزارش دانشجو آزاد: 

 سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان کرمان با انتشار بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۹دی ماه اعلام کرد:حماسه ۹ دی نماد بصیرت ملتی است که تا پای جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب ایستاده اند. 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمIلله الرحمن الرحیم
 وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ”(سوره ابراهیم-آیه ۵)

“نهم دی ماه روز تجلی قدرت خدا وحرکتی ماندگاردرتاریخ انقلاب بود.”
حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی

حماسه ۹ دی نماد بصیرت ملتی است که تا پای جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنهابایستد دربرابرتمام دنیای آنهاخواهندایستاد.

در این روز،دستِ بصیرتِ ملتِ ایران ازآستینِ اجتماع عظیمِ مردم بیرون آمد و سیلی محکمی بردهانِ فتنه گران وفریب خوردگانِ داخلی ودروغگویان وگرگ صفتان خارجی زد وبه همگان ثابت کرد؛ عهداین ملت باعاشورای حسین و امامت و ارزش‌های انقلاب ، ناگسستنی است.

بسیج اساتید استان کرمان، ضمن گرامیداشت یوم الله ۹دی، روز بصیرت وتجدیدمیثاق با رهبرحکیم وفرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)، براستفاده به موقع وهمیشگی از این بصیرتِ عاشورایی درجهت خنثی کردن هرگونه فتنه داخلی وتوطئه خارجی تاکید نموده و ازهمه مردم شریف کرمان خصوصا دانشگاهیان استان کرمان دعوت می‌نماید که دوشادوش ملت ایران برای زنده نگاه داشتن یاد و عظمت این روز، در صحنه باشند و با حضورِ پر افتخارِخود، راه سردار جهانی پایتخت مقاومت جهان اسلام(شهید سلیمانی عزیزشان) را در جهت حمایت از اصل نظام و ولایت فقیه، با تصمیم سریع و درست و به موقع به خوبی ادامه دهند و ازمسئولانِ نظام می‌خواهد اصول را فدای دعواهای جناحی وسیاسی خویش ننموده و برای خدمت خالصانه و صادقانه به این مردم فهیم،صبور و همیشه درصحنه،بیش ازپیش تلاش نمایند.

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج اساتید استان کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi