پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:33:59 - شنبه 30 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور ۳۲۰ استاد در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه شهید باهنر کرمان
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه شهید باهنر کرمان در دو بخش برگزار خواهد شد و تا کنون ۳۲۰ نفر از اساتید برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش “دانشجو آزاد” محمد سلطان مرادی در رابطه با برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: دانشگاه شهید باهنر کرمان امسال نیز طرح ضیافت اندیشه ویژه ی اساتید را برگزار خواهد کرد.

 مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: این طرح در دو بخش برگزار خواهد شد و تا کنون ۳۲۰ نفر از اساتید برای شرکت در این طرح ثبت نام کرده اند.

 وی یکی از بخش های این ضیافت را بخش آموزشی نام برد و تصریح کرد: یکسری از دروس با موضوع معرفتی و آموزشی برای بانوان همانند اخلاق حرفه ای تعلیم و تربیت اندیشه سیاسی اسلام ومبانی اسلام معرفت شناسی وتاریخ تمدن اسلامی خواهد بود.

سلطان مرادی افزود: برای ارائه این دروس از هفت نفر از اساتید دعوت شده است که این دروس را در قالب ۱۲ گروه ارائه دهند.

وی بیان داشت: توزیع بسته ای فرهنگی حاوی کتاب سیری در نهج البلاغه و برنامه های مناسبتی موجود در این ماه مثل وفات حضرت خدیجه روزششم تیر مصادف با ۱۰ رمضان وفات شهید بهشتی ویارانشان در ۱۱ تیرماه ولادت امام حسن مجتبی از دیگر برنامه های فرهنگی طرح ضیافت اندیشه اساتید است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان جلسات تفسیر قرآن و جزءخوانی قران کریم وبرپایی نمایشگاه در موضوعات حجاب؛ قرآن و نهج البلاغه از دیگر برنامه های فرهنگی و جنبی این طرح در دانشگاه شهید باهنر کرمان است.

وی ادامه داد : برنامه هایی همانند دیداری از سالمندان جانبازان واکرام ایتام ؛ مشاوره برای خانواده ها با حضور سرکار خانم معصوم زاده ؛ نقد فیلم در موضوع جنگ نرم و ماهواره و نشست هم اندیشی و برنامه های تفریحی ورزشی نیز در این دوره از طرح ضیافت اندیشه برای اساتید پیش بینی شده است.

سلطان مرادی اساتید مدعو برای برگزاری این طرح را آقایان انواری برای اخلاق حرفه ای ۲ و ۳؛ علوی تعلیم وتربیت اسلامی  ۲و۳ ؛ میراحمدی برای اندیشه سیاسی اسلام ۱و۳؛ خسرو پناه برای معرفت شناسی و فلسفه علم ۲و۳؛  داغستانی تاریخ تمدن اسلامی و عارفی اندیشه سیاسی ومبانی اسلام نام برد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi