پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:50:20 - یکشنبه 16 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور “فائزه هاشمی” در دانشگاه برای تطهیر فتنه‌گران است/ در برابر میتینگ سیاسی فتنه‌گران سکوت نمی‌کنیم
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین گفت: این تصور که عده‌ای دانشگاه را جولانگاه سیاسی خود می‌دانند و به دنبال پوست‌اندازی و مطهر کردن خود در این فضا هستند یک رویای کاذبی بیش نیست.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “خبرگزاری دانشجو”، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا گفت: متاسفه موضوع خنده‌داری در حال وقوع است، فضای کشور به گونه‌ای شده که حضور سخنرانان انقلابی در مراسمات روز دانشجو لغو می‌شود و کار به جایی رسیده کسانی که در فتنه لیدری کرده‌اند و هنوز فیلم حضورشان در اتفاقات ایام فتنه موجود است مجوز حضور و سخنرانی در دانشگاه به آنها اعطا می‌شود.

 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با اشاره به حضور احتمالی یک فعال فتنه در مراسم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین گفت: فتنه خط قرمز فرزندان انقلاب است و عده‌ای می خواهند فتنه گران را تطهیر کنند.
ابوالقاسم هوشمندگفت: مسئولان دولتی باید جلوی رشد و حضور فعالین و محکومین فتنه در دانشگاهها را بگیرند و نگذارند رشد علمی دانشگاه دستخوش بازی های سیاسی شود که متاسفانه تاکنون مسامحه نموده‌اند و این سهل انگاری‌ها فقط و فقط هزینه های سنگینی را به آنها تحمیل خواهد کرد.
این فعال دانشجویی افزود: عده‌ای دانشگاه آزاد را ملک شخصی خود می‌دانند و فکر می‌کنند در این چهاردیواری هر اقدامی می‌توانند انجام دهند، حال آنکه جوانان انقلابی و پرشور و همیشه در صحنه شهرستانهای ورامین و پیشوا اجازه شوی سیاسی به یک لیدر فتنه را در خواستگاه قیام خونین ۱۵ خرداد نخواهند داد.
هوشمند در پایان عنوان کرد: این تصور که عده ای دانشگاه را جولانگاه سیاسی خود می دانند و بدنبال پوست اندازی و مطهر کردن خود در این فضا هستند یک رویای کاذبی بیش نیست. همانطور که در سال ۸۸ کمر فتنه را شکستیم امروز هم در برابر میتینگ سیاسی فتنه‌گران در دانشگاه سکوت نمی کنیم، چرا که فرهنگ ما عاشورائیست و مقتدایمان حسین بن علی(ع) است.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi