پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:49:03 - جمعه 12 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم در دانشگاه شهید باهنر کرمان
معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه شهید باهنر با رئیس و معاونان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش دانشجو آزاد:

معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه شهید باهنر با رئیس و معاونان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

حسین اکبری‌فرد، رئیس دانشگاه شهید باهنر در این نشست به معرفی ظرفیت‌های علمی و آموزشی این دانشگاه، سیاست‌ها و راهبردهای جدید این دانشگاه از جمله ارتباط با صنعت و حل مسائل جامعه پرداخت.

وی در ادامه به برخی از مسائل و مشکلات حوزه دانشجویی این دانشگاه اشاره کرد و خواستار همراهی بیشتر وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری، علی الخصوص سازمان دانشجویان شد.

در این نشست امکانات، ظرفیت‌ها و همچنین مشکلات دانشگاه و راهکارهای استفاده از ظرفیت‌های سازمان دانشجویان برای برطرف شدن این مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است در حاشیه این نشست دکتر داداش‌پور و هیات همراه در ادامه سفر خود از سلف سرویس دانشجویی، مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه و فضاهای ورزشی دانشگاه بازدید به عمل آورده و در جریان کمبودها و مطالبات دانشجویان قرار گرفته و قول‌های مساعدی در خصوص تامین اعتبار برای تکمیل و تعمیر پروژه‌های ورزشی، رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی و امور رفاهی و خدمات مرکز مشاوره داد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi